hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سقف اجاره بهای مسکن در کلان شهر اصفهان ۲۰ درصد است

سقف اجاره بهای مسکن در کلان شهر اصفهان ۲۰ درصد است

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت:سقف اجاره بهای واحدهای مسکونی در کلانشهر اصفهان تا ۲۰ درصد و بقیه شهرها تا ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت که مبنای آن قرارداد سال گذشته مستاجر با موجراست.
رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با اعلام اینکه سقف اجاره بهای مسکن در کلان شهر اصفهان ۲۰ درصد است، اظهار داشت: در آخرین جلسه با استاندار اصفهان موضوع قانونمندی اجاره بهای واحد‌های مسکونی مطرح و پیشنهاد تعیین سقف اجاره بهای مسکن از اصفهان به پایتخت ارائه شد که در روز گذشته همین پیشنهاد توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد.

او افزود: سقف اجاره بهای واحد‌های مسکونی در تهران تا ۲۵ درصد، کلانشهر‌ها از جمله اصفهان تا ۲۰ درصد و بقیه شهر‌ها تا ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت که مبنای آن قرارداد سال گذشته مستأجر با موجر است.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان بیان داشت: این تمدید افزایش اجاره بهای مسکن در شرایط امروز که جامعه زیر فشار اقتصادی ناشی از کرونا قرار دارد لحاظ می‌شود و قرار است تا سه ماه بعد از اعلام پایان کرونا توسط وزارت بهداشت تداوم داشته باشد.

او اضافه کرد: ابلاغیه سقف اجاره بهای مسکن به چهار هزار و ۵۰۰ واحد مشاور املاک پروانه دار در شهرستان اصفهان ابلاغ شده و ضمانت اجرایی آن از طریق دستگاه قضائی خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد