hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > نشست اضطراری اتحادیه اروپا درباره لبنان

نشست اضطراری اتحادیه اروپا درباره لبنان

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که وزرای خارجه کشورهای این اتحادیه امروز درباره تشدید تنش‌ها در لبنان جلسه اضطراری تشکیل می‌دهند.

به گزارش شبکه شرق، وزرای خارجه کشور‌های عضو اتحادیه اروپا امروز نشست اضطراری درباره شرایط لبنان برگزار کردند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تشکیل جلسه اضطراری وزرای خارجه این بلوک درباره افزایش حملات رژیم اسراییل و تشدید تنش‌ها در لبنان خبر داد.

به گزارش جروزالم‌پست، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که وزرای خارجه کشورهای این اتحادیه امروز درباره تشدید تنش‌ها در لبنان جلسه اضطراری تشکیل می‌دهند.

بورل گفته است که این جلسه اضطراری غیر رسمی با هدف بحث درباره واکنش اتحادیه اروپا به تشدید تنش بین اسرائیل و لبنان برگزار خواهد شد.

به‌دنبال ترور و شهادت سیدحسن نصرالله در حملات هوایی روز جمعه رژیم اسراییل علیه بیروت، تنش‌ها در منطقه خاورمیانه تشدید شده است.

هرتزی هالوی، فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم اسراییل پیشتر با اشاره به ترور رزمندگان و رهبر حزب‌الله، با رد درخواست‌ها برای کاهش تنش‌ها، بر شدت بخشیدن به حملات به لبنان با هدف آنچه تضعیف حزب‌الله خوانده شده است، تاکید کرد!

پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره احتمال وقوع جنگی همه جانبه در خاورمیانه گفت که «ما باید از وقوع آن جلوگیری کنیم و این اقدام ضروری است.»

منبع: sharghdaily-944288

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد