hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آتش نشانان برای ایمنی جامعه از جان خود مایه می‌گذارند

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

آتش نشانان برای ایمنی جامعه از جان خود مایه می‌گذارند

فرمانده سپاه نینوا در دیدار با مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان که با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ایمنی و همچنین عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار مقاومت آیت الله سیدحسن نصرالله گفت: یکی از اقشاری که در ایجاد ایمنی برای جامعه زحمات زیادی می‌کشند عزیزان ما در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی هستند. این عزیزان برای برقراری ایمنی در جامعه از جان خود نیز مایه میگذارند.

سردار علی ملک شاهکوهی با اشاره به ترور ناجوانمردانه سیدحسن نصرالله گفت: این ضایعه، ضایعه ای بسیار دردناک برای ما و جبهه مقاومت است و ما در این مسیر راضی به رضای خداوند هستیم و باور داریم که این ضایعه هیچ خللی در ادامه راه حزب الله ایجاد نمی کند.

ملک شاهکوهی افزود: عزم و اراده جبهه مقاومت برای دشمن سنگین بود و از این به بعد سنگین تر نیز خواهد شد و خون سید حسن نصرالله جوشش و خروشش برای نابودی دشمن بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ یکی از برنامه هایش این است که اراده را از شما بگیرد ، مانند زدن زیر ساختها، ایجاد یاس، ترور فرماندهان و... و این قانون جنگ است یعنی همه برای پیروزی می جنگند و ما هم قطعا برای پیروزی خواهیم جنگید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد