hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > انجمن اندومتریوز و ادنومیوز ایران به مرکزیت شیراز تشکیل شد

انجمن اندومتریوز و ادنومیوز ایران به مرکزیت شیراز تشکیل شد

مدیرگروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ثمربخشی پیگیری های انجام شده برای تشکیل انجمن اندومتریوز و ادنومیوز ایران خبر داد.

دکتر «سعید البرزی» گفت: با تلاش های صورت گرفته طی حدود یک سال گذشته برای تشکیل انجمن اندومتریوز و ادنومیوز ایران، به عنوان نهاد علمی و اجرایی در خصوص این بیماری و به مرکزیت شیراز به عنوان قطب اندومتریوز کشور تشکیل شد.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به توانمندی های علمی ایران در این زمینه و همچنین اهمیت به روزرسانی دانش دست اندرکاران حوزه زنان و زایمان کشور در خصوص بیماری اندومتریوز، به عنوان یکی از شایع ترین چالش های سلامت بانوان، تشکیل این انجمن را گامی کارآمد در این زمینه ارزیابی کرد.

البرزی که پیش از این نیز ریاست انجمن آسیایی اندومتریوز را در بازه زمانی دو ساله 2020 تا 2022 میلادی بر عهده داشته است، در انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن اندومتریوز و ادنومیوز ایران با حضور نمایندگانی از سراسر کشور، به ریاست این انجمن برگزیده شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز خرسندی از تشکیل این انجمن به مرکزیت شیراز، ابراز امیدواری کرد این امر با تشکیل این انجمن و توسعه اهداف پیش بینی شده، بتواند موجب گسترش دانش علمی دست اندرکاران این حوزه و ارتقای سلامت بانوان کشور شود.

البرزی افزود: تمامی متخصصان حوزه زنان و زایمان کشور به صورت پیوسته و متخصصان کلورکتال، رادیولوژی و یورولوژی می توانند به صورت ناپیوسته در این انجمن عضویت داشته باشند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد