hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > یادواره شهدای مهندسی در جنگ به میزبانی راه و شهرسازی فارس برگزار شد

یادواره شهدای مهندسی در جنگ به میزبانی راه و شهرسازی فارس برگزار شد

در آستانه برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، یادواره بزرگداشت شهدا با رویکرد مهندسی در جنگ شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳ در اداره کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در این آیین گفت: امیدواریم بتوانیم روش و منش شهدا را در مسیر خدمت به مردم سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ناصر رضایی افزود: همه ما به عنوان خادمان مردم در این اداره کل در هر سطح و جایگاهی که قرار داریم می کوشیم که الگوی خود در برخورد با مردم و خدمت به آنها را شهدا قرار دهیم.

رضایی گفت: این اداره کل در راستای تکریم خانواده معزز شهدا اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده از جمله تامین زمین و مسکن ایثارگران و خانواده شهدا که فارس در این زمینه جزو استان های پیشرو کشور است.

او گفت: بحث تامین زمین و اعتبار لازم برای ساخت موزه دفاع مقدس اقدام دیگری بود که از سوی اداره کل راه و شهرسازی انجام شد و تلاش می کنیم طی هفته های آتی عملیات اجرایی آن را نیز آغاز کنیم تا بتوانیم فرهنگ جهاد و شهادت و رشادت های رزمندگان را به مردم و به ویژه نسل جوان منتقل کنیم.

رضایی گفت: امروز نیز این یادواره با رویکرد مهندسی در جنگ با سه رویکرد یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، اهمیت مهندسی در جنگ و تاثیرات آن در سطوح مختلف جنگ و همچنین آشنایی مدیران و کارکنان با سیره و منش شهدا و الگو برداری از آن در راه خدمت به مردم برگزار شد.

به گزارش رویداد ایران، کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس قرار است آبانماه امسال در شیراز برگزار شود و به همین مناسبت، پیش رویدادهایی در سراسر این استان برگزار شده یا در حال برگزاری است.

انتهای پیام

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد