hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > «امیررضا سالار» به مدال طلا رسید/ مدال نقره برای «خلیل‌پور»

«امیررضا سالار» به مدال طلا رسید/ مدال نقره برای «خلیل‌پور»

نماینده وزن ۴۵- کیلوگرم ساندا پسران کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ورزشکاری به مدال طلای این پیکارها دست یافت. دیگر ملی پوش ایران هم به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از صبح روز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ در برونئی به صورت رسمی آغاز شد.

امروز شنبه (۷ مهرماه ۱۴۰۳) و در روز چهارم این پیکارها، در وزن ۴۵- کیلوگرم پسران، امیرضا سالار در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف شون یات لئونگ از هنک‌کنگ رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار به عنوان نخست این دسته وزنی و مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.

این ورزشکار شایسته کشورمان در دور نخست این پیکارها با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در مرحله دوم نیز سینگ نونگمایتم از هند را شکست داد. امیررضا سالار در مرحله سوم به مصاف "آخانوف" از قزاقستان رفت و در یک دیدار برتر، حریف خود را در دو راند متوالی شکست داد و راهی دیدار نهایی این وزن شد.

در روز چهارم این پیکارها، سیدآرشام خلیل‌پور در فرم جین‌شو تالو پسران به مصاف حریفان خود رفت و موفق شد با امتیاز ۸.۴۳۰ به مقام دومی این پیکارها دست یابد و صاحب گردن آویز نقره شود.

ورزشکاری از اندونزی با نمره ۸.۵۴۰ قهرمان شد و نماینده تونس با امتیاز ۸.۲۰۳ در رده سوم استاد.

این دومین مدال سید آرشام خلیل‌پور است. وی قبل از این مدال در فرم چانگ‌چوان تالو پسران موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز شده بود.

منبع: mehrnews-6238600

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد