hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نخستین شعبه قرض‌الحسنه بانک مسکن در زاهدان افتتاح شد

نخستین شعبه قرض‌الحسنه بانک مسکن در زاهدان افتتاح شد

نخستین شعبه قرض‌الحسنه بانک مسکن در راستای بانکداری اسلامی بنام پیامبر اعظم (ص) در محل چهارراه رسولی زاهدان افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، نخستین شعبه قرض‌الحسنه بانک مسکن در راستای بانکداری اسلامی بنام پیامبر اعظم (ص) با حضور مدیرعامل بانک مسکن کشور، دکتر سید عباس حسینی و استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد کرمی و برخی از مقامات استانی در محل چهارراه رسولی زاهدان افتتاح گردید.

مدیرعامل بانک مسکن در آیین افتتاح این شعبه اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان دارای پتانسیل‌های بی‌نظیری است که توجه به آن‌ها در رشد، پیشرفت و شکوفایی اقتصادی در این خطه از کشور مؤثر است.

سید عباس حسینی افزود: افتتاح سپرده‌های قرض‌الحسنه و اعطای تسهیلات با کارمزد کم و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از اهداف مهم بانک مسکن است.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین تسهیلاتی که بانک مسکن به مشتریان خود اعطا می‌نماید وام‌های کمک‌هزینه خرید مسکن، وام مسکن جوانان، وام مسکن یکم، وام مسکن با خرید اوراق حق تقدم، تعمیرات مسکن و قرض‌الحسنه ازدواج است.

وی در ادامه گفت: وحدت، همدلی، عزت، یکپارچگی مردم سیستان و بلوچستان در کشور زبان زد آحاد ملت ایران است.

وی عنوان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان شایسته دریافت بهترین و مطلوب‌ترین خدمات هستند که با عملکرد مثبت شعبه قرض‌الحسنه پیامبر اعظم (ص) و استقبال مردم از آن شاهد افتتاح شعبات قرض‌الحسنه در سایر استان‌ها تا پایان سال جاری خواهیم بود تا هم‌وطنان ما در سراسر کشور از خدمات قرض‌الحسنه بانک مسکن بهره‌مند شوند.

وی سهم ۹۰ درصدی پرداخت تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن و عملکرد تأثیرگذار بانک مسکن در پرداخت تسهیلات را نشان از همت مضاعف و کار جهادی همکاران این بانک برای خانه‌دار شدن مردم عزیزمان عنوان کرد و بر ضرورت ادامه این روند تأکید کرد.

دکتر حسینی اشاره کرد: تاکنون قرارداد ساخت بیش از ۹ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان منعقدشده است.

در ادامه این مراسم استاندار سیستان و بلوچستان هفته وحدت و دفاع مقدس را گرامیداشت و افزود: هفته وحدت فرصتی ارزشمند برای تقویت همبستگی و اتحاد میان مسلمانان است و به ما یادآوری می‌کند که مسلمانان باوجود تفاوت‌های مذهبی، فرهنگی، در اصول و ارزش‌های اساسی اسلام مشترک هستند و باید در برابر تهدیدات و چالش‌های مشترک با همدیگر متحد شوند بنابراین برگزاری هفته وحدت نه‌تنها برای مسلمانان بلکه برای شکل جامعه جهانی یک پیام صلح و دوستی به همراه دارد.

سردار محمد کرمی بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد دریا، کشاورزی، معادن، دیجیتال و تجارت از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و بانک مسکن با افتتاح این شعبه پیشتاز شده و می‌تواند در رشد این بخش‌ها نقش مهمی را ایفا کند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد