hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > قالیباف: مردم از ما توقع کار صادقانه دارند/حوزه مسکن دغدغه جدی است

قالیباف: مردم از ما توقع کار صادقانه دارند/حوزه مسکن دغدغه جدی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز حوزه مسکن دغدغه جدی مردم است، لذا وظیفه همه ما به عنوان خدمتگذاران مردم این است که دغدغه اول و آخر ما در این مقطع باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد.
 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه، 8 تیر 99) در آیین بهره‌برداری از بزرگترین مرکز داده منطقه غرب و شمالغرب کشور، گفت: امروز حوزه مسکن دغدغه جدی مردم است، لذا وظیفه همه ما به عنوان خدمتگذاران مردم این است که دغدغه اول و آخر ما در این مقطع باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد.
وی با بیان اینکه مردم ما هیچ اختلاف و دعوای حیدری و نعمتی را قبول نمی‌کنند، اظهارداشت: مردم از ما توقع کار صادقانه دارند، مردم ما قانع هستند، در همین حد که این امنیت روانی باشد که ما داریم تلاش می‌کنیم و در زندگی‌شان آن را لمس کنند،؛ ممنون مدیران خواهند بود، در غیر اینصورت از ما راضی نخواهند بود.
رئیس مجلس ادامه داد: امروز مجموعه‌ای دارد‌ افتتاح می‌شود که می‌تواند در کمترین زمان ممکن با بیشترین تأثیرگذاری با شفافیت، عدالت و با اقتصادی‌ترین روش مسائل و نابه‌سامانی‌های اقتصادی کشور را حل و فصل کنیم.
قالیباف تأکید کرد: اقتصاد دیجیتالی فرصت بزرگی است که بتوانیم عقب‌‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم؛ مجلس یازدهم مسیرش این است و در این راه به همه در بخش‌های خصوصی و دولتی و شرکت‌های بزرگ و کوچک کمک می‌کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد