hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > آقای پزشکیان پرونده فعالان فرهنگی را هم بازبینی کنید

آقای پزشکیان پرونده فعالان فرهنگی را هم بازبینی کنید

جمعی از انجمن‌ها ،احزاب و سازمان های فرهنگی طی نامه‌ای به دکتر پزشکیان نوشتند : نسبت به بازگشت همکاران به ناحق اخراج شده ما به مدرسه و کلاس درس اقدام عاجل صورت گیرد.

جمعی از انجمن‌ها ،احزاب و سازمان های فرهنگی طی نامه‌ای به دکتر پزشکیان ، از او خواستند پرونده ها و احکام صادر شده علیه فعالان فرهنگی را مورد بازبینی قرار دهد.

 

در متن نامه این فعالان فرهنگی آمده: 

به نام خداوند جان آفرین 

 

جناب اقای دکتر پزشکیان؛ ریاست محترم دولت چهاردهم

 

 

همانگونه که مستحضرید، طی سالهای گذشته برخوردهای تند، احساسی و غیرقابل توجیهی با تعداد زیادی از اهالی دانشگاه و معلمان شریف و زحمتکش در آموزش و پرورش صورت گرفته است که عمده آنها به بهانه های واهی و به دور از موازین حقوقی، عرفی و حتی اخلاقی بوده است. 

با عنایت به حضور دلگرم کننده  فرهنگیان در کنار مردم شریف ایران و تلاش های شبانه روزی بسیاری از آنها برای روی کار آمدن دولتی با رویکرد وفاق ملی؛ و با تشکر و حمایت از رویکرد وزیر محترم آموزش و پرورش در بازبینی احکام هیات های گزینش، از حضرتعالی انتظار داریم همانگونه که به حق و با قدرت از بازبینی عادلانه پرونده استادان دانشگاه و کمک به بازگشت آنها به خانه اصلی شان حمایت کردید؛ دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به بازبینی پرونده ها و احکام صادر شده علیه فعالان فرهنگی که خواسته ای جز مطالبات صنفی و آموزشی نداشته اند صورت گرفته و نسبت به بازگشت همکاران به ناحق اخراج شده ما به مدرسه و کلاس درس اقدام عاجل صورت گیرد.

 

 

امضاء (به ترتیب حروف الفبا):

1.  انجمن اسلامی معلمان استان گیلان

2.  حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شعبه استان گیلان

3.  سازمان معلمان شعبه استان گیلان

4. کانون فرهنگیان استان گیلان

5. مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان

 

 

منبع: etemadonline-674883

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد