hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > مدارس فارس آماده استقبال از ۹۵۰هزار دانش‌آموز/ کمبود معلم ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

مدارس فارس آماده استقبال از ۹۵۰هزار دانش‌آموز/ کمبود معلم ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس در این استان اندیشیده و اجرایی شده و مدارس آمادگی کامل برای استقبال از نهصد و پنجاه هزار دانش آموزان را دارند.

فرشید قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش فارس گفت: امروز زنگ شکوفه ها در مدارس ابتدایی سراسر استان نواخته شد و ۷۶ هزار دانش آموز کلاس اولی راهی مدرسه شدند.

او گفت: روز ۲۸ مهرماه جشن جوانه ها در مدارس متوسطه دوره اول در سراسر فارس برگزار می شود و بیش از ۷۷ هزار دانش آموز پایه هفتمی تحصیل خود را در دوره متوسطه اول، رسماً آغاز می کنند.

قاسمی گفت: روز یکم  مهرماه  نیز فرآیند تعلیم و تربیت  با حضور ۹۵۰ هزار دانش آموز در بیش از ۸ هزار مدرسه آغاز و ۶۰ هزار فرهنگی نیز رسماً کار خود را برای سال تحصیلی جدیدآغاز می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سطح استان فارس با تلاش های صورت گرفته کمبود معلم در مدارس استان نداریم و انشاالله مهر خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هفته اول مهر با تصویب شورا مترو در شیراز رایگان است، گفت: پیشنهاد می شود ادارات استان در پویش مهربانی مشارکت کنند و نسبت به تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: مقرر شده شهرداری ها نسبت به آراستگی و زیبا سازی محوطه اطراف مدارس اقدام کنند، البته شهرداری شیراز آسفالت یکصد مدرسه را تعهد کرده است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد