درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 369152 | 26 شهریور 1403 ساعت 19:00

واکنش سفیر ایران به گشایش سفارت کنگو در تهران

سفیر کشورمان هم چنین برگزاری کمیته سیاسی و کارشناسی وزارتخانه‌های امور خارجه ۲ کشور را پیشنهاد نمود که با استقبال وزیر امور خارجه کنگو مواجه شد.
واکنش سفیر ایران به گشایش سفارت کنگو در تهران


«امیر حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران با «ترزکایکاوامبا واگنر» وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک کنگو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار سفیر کشورمان ضمن تبریک انتصاب خانم واگنر به سمت وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک کنگو و اشاره با سوابق غنی روابط ۵۰ ساله ۲ کشور بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش و توسعه مناسبات ۲ کشور تاکید و تصریح نمود گشایش سفارت جمهوری دموکراتیک کنگو در تهران می‌تواند روابط ۲ کشور را تعمیق بخشد.

سفیر کشورمان هم چنین برگزاری کمیته سیاسی و کارشناسی وزارتخانه‌های امور خارجه ۲ کشور را پیشنهاد نمود که با استقبال وزیر امور خارجه کنگو مواجه شد.

خانم واگنر نیز ضمن استقبال از بسط و گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های مورد علاقه و مشترک ۲ طرف اعلام نمود.

منبع: fararu-775802



عکس خوانده نمی‌شود