hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > برملا شدن راز قاچاق گازوئیل در فارس

برملا شدن راز قاچاق گازوئیل در فارس

به دنبال ورود و پیگیری بازرسی کل استان فارس، راز قاچاق نفت گاز(گازوئیل) در یکی از جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های جنوبی این استان برملا شد.

بازرسی کل استان فارس در راستای اجرای بازرسی برنامه‌ای کلان محور با موضوع بررسی ‌وضعیت نگهداشت، رسید و مصرف (ارسال) فرآورده های نفتی در انبارهای تابعه وزارت نفت، مخازن نیروگاهی و مصرف‌کنندگان عمده در این استان، کشف کرد که یک جایگاه اختصاصی در یکی از شهرستان های فارس اقدام به قاچاق نفت گاز کرده است.

به گزارش رویدادایران به نقل از دادگستری فارس، با توجه به اهمیت موضوع پیگیری آن به جد در دستور کار بازرسی استان قرار گرفت و مشخص شد کسری غیرمجاز این جایگاه میزان 215 هزار و  676 لیتر نفت‌گاز (گازوئیل) است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این کسری در اثر تخلیه نشدن بار نفت گاز ارسال شده از انبارهای سوخت و رسید نشدن آن در جایگاه اتفاق افتاده که با مقایسه و بررسی میزان اولیه موجودی فرآورده‌های ارسالی به جایگاه از تاریخ اول فروردین 1401 تا 19 تیرماه 1403 (طبق مانیتورینگ) و موجودی پایان وقت مورخ 19 خرداد 1403 بوده است.

طبق این گزارش و در نهایت براساس پیگیری انجام شده توسط هیئت بازرسی مستقر در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، موضوع در کمیته رسیدگی به تخلفات جایگاه‌داران آن منطقه مطرح و در این راستا میزان کسری غیرمجاز کشف شده به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع داده شد.

گفتنی است، علاوه بر این ضمن بستن مخازن نفت‌گاز جایگاه مقرر شد معاونت بازرگانی منطقه فارس نسبت به فسخ قرارداد توزیع فرآورده نفت گاز جایگاه مذکور اقدام کند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد