hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > زهرا کیانی طلای دوم را هم کسب کرد

زهرا کیانی طلای دوم را هم کسب کرد

روز پایانی رقابت های ووشو قهرمانی آسیا با کسب یک طلا و یک برنز دیگر برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا که با حضور ووشوکارانی از ۲۳ کشور از پنجشنبه ۲۲ شهریورماه به میزبانی ماکائو آغاز شده، عصر امروز به پایان می‌رسد. مسابقات امروز یکشنبه ۲۵ شهریورماه با برگزاری چهار فرم پایانی بخش تالو آغاز شد که تیم اعزامی کشورمان موفق به کسب یک طلا و یک برنز دیگر شد.

در مسابقات فرم «چانگ چوان» که ۲۰ تالوکار حضور داشتند زهرا کیانی با ثبت امتیاز ۹.۷۰۳ بالاتر از همه رقبا روی سکوی نخست ایستاد و طلا گرفت. این دومین طلای کیانی در این مسابقات است. وی روز جمعه هم در فرم «جین‌شو» با ثبت امتیاز ۹.۶۸۶ موفق به کسب نشان طلا شده بود. در این فرم «چو من سو» از ماکائو با امتیاز ۹.۶۹۶ و «نانوها کیدا» از ژاپن با امیتاز ۹.۶۹۰ مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.

برأی تیم کشورمان در این دوره از مسابقات تاکنون زهرا کیانی دو نشان طلا، هلیا اسدیان، سوگند سینکایی و محمد فرهادی و رضا عبدالهی چهار مدال برنز کسب کرده اند. سایر نمایندگان کشورمان در بخش ساندا فردا یکشنبه در روز پایانی مسابقات، هفت عضو تیم مردان و زنان کشورمان در بخش ساندا برای کسب مدال طلا در مبارزه نهایی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

این دوره از مسابقات عصر امروز به پایان می‌رسد.

منبع: mehrnews-6225151

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد