درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 368593 | 24 شهریور 1403 ساعت 17:19

(ویدئو) کرباسچی: در ۳۶ سالگی شهردار شدم اما الان دنبال پیرمرد‌های ۶۰ ساله می‌گردند

غلامحسین کرباسچی: بنده وقتی با آن همه مشکلات دوران جنگ، استاندار شدم، ۲۹ سالم بود، اما الان زورمان می‌آید فردی ۴۵ ساله که تازه در انقلاب بزرگ شده و تجربه دارد را استاندار بگذاریم. از طرفی وقتی شهردار شدم ۳۶، ۳۷ ساله بودم، اما حالا دنبال پیرمرد ۶۰، ۷۰ ساله می‌گردیم، این واقعا ضایعه برای کشور است.
(ویدئو) کرباسچی: در ۳۶ سالگی شهردار شدم اما الان دنبال پیرمرد‌های ۶۰ ساله می‌گردند




عکس خوانده نمی‌شود