hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ستاره جدید پرسپولیس: الگوی من زلاتان است!

ستاره جدید پرسپولیس: الگوی من زلاتان است!

مهاجم آنگولایی پرسپولیس برای بازی کردن در تیم جدیدش بسیار باانگیزه است.
بیشتر بخوانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود لوکاس ژوائو مهاجم مرکزی سابق تیم‌های شفیلد ونزدی، ردینگ و بلکبرن را از تیم ام‌صلال قطر به خدمت گرفت و این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی پرتغال را دارد، حالا در کنار عیسی آل‌کثیر و علی علیپور از چهره‌های تهاجمی پرسپولیس محسوب می‌شود که می‌تواند در طول فصل به تیم گاریدو برای موفقیت در لیگ نخبگان، لیگ برتر و جام حذفی کمک کند.

به گزارش فوتبال 360، اکنون لوکاس ژوائو مهاجم تازه و خرید جدید پرسپولیس گفت‌وگویی انجام داده که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید.

*چه شد که به پرسپولیس آمدید؟

من در این مدت پیشنهادهای مختلفی داشتم اما درنهایت پرسپولیس را انتخاب کردم. خوشحالم از اینکه در باشگاه بزرگی حضور دارم و به پروژه پرسپولیس برای موفقیت امید دارم.

*چه شناختی از ایران و زندگی در تهران داشتی؟

شناخت زیادی از ایران و مردمی که در تهران زندگی می‌کنند، نداشتم. قراردادم را امضا کردم و حالا برای بازی‌های آسیایی، در عربستان حضور داریم و فرصت زیادی برای حضور در جامعه و معاشرت با مردم نداشتم. فعلا همه‌ چیز در این تیم برای من جدید است.

*از فوتبال ایران چطور؟

از فوتبالیست‌های ایرانی علی علیپور و مهدی طارمی را می‌شناسم. من آن‌ها را از زمان حضور در لیگ پرتغال می‌شناسم و بازی هر دو را تماشا کرده‌ام. با علی اکنون هم‌تیمی هستم و طارمی هم اگر اشتباه نکنم اکنون در اینتر حضور دارد و زمانی هم در پرسپولیس بوده است.

*پرسپولیس هواداران پرشوری دارد و خیلی زود در صفحه مجازی‌ات به تو ابراز علاقه کرده‌اند؛ با آن‌ها صحبتی داری؟

به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم برای موفقیت تیم تمام تلاشم را انجام می‌دهم. قرار است کارهای زیادی با تیم پرسپولیس انجام دهم و هواداران مطمئن باشند به تیم کمک می‌کنم.

*تو در لیگ برتر انگلیس بازی کردی. حضور در انگلیس چطور تجربه‌ای بود؟

فوتبال انگلیس در جهان بهترین است و هیچ شکی در مورد این موضوع وجود ندارد. فوتبال انگلیس بسیار فیزیکی و سرعتی است و بازی در آن بسیار سخت است. انگلیس قطعا بهترین لیگ جهان را دارد و به‌نظرم کیفیت آن به همه ثابت شده است.

*طرفدار چه تیمی هستی؟

طرفدار تیم‌هایی هستم که در آن‌ها بازی کرده‌ام. همیشه احترام زیادی برای خاطرات خودم قائل هستم.

*الگوی فوتبالی تو چه کسی است؟

زلاتان را بسیار دوست دارم و شخصیت او هم برای من جالب است. او قدرت بدنی بالایی دارد و با یک ذهن فولادی در زمین حاضر می‌شود. تیری هانری و رونالدوی برزیلی را هم دوست دارم. 

258 258

منبع: khabaronline-1957741

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد