hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > افت ۹ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز 24 شهریور 1403

افت ۹ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز 24 شهریور 1403

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۹ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۷۵ هزار واحد رسید.

به گزارش شبکه شرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (شنبه، ۲۴ شهریورماه) با افت ۹۰۴۲.۹۶ واحدی به ۲,۰۷۵,۵۴۹.۸۱ واحد رسید.

در جریان دادوستدهای امروز (شنبه، ۲۴ شهریور) بازار سرمایه، بیش از ۸ میلیارد و ۳۱۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان در بیش از ۲۶۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۹ هزار و ۴۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۵ هزار و ۵۴۹ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به ترتیب به نام نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و شپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی رمپنا، اخابر و همراه با افزایش خود مانع کاهش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ورقه به ارزش ۱,۰۴۸ میلیارد تومان در ۱۰۱ هزار نوبت، شاخص کل فرابورس ۸۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۹۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی وسپهر، خاور و انتخاب ثبت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی آریا، شاوان و کوثر بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

منبع: sharghdaily-942767

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد