hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بادامکی: جذب بازیکن شاخص؟ لیست پرسپولیس پُر است

بادامکی: جذب بازیکن شاخص؟ لیست پرسپولیس پُر است

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: لیست تیم پُر است و «گاریدو» تا این لحظه نام هیچ بازیکنی را برای جذب به ما نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بادامکی در پایان تمرین امروز جمعه ۲۳ شهریور تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: الحمدالله شرایط تیم خوب است و بازیکنان جدیدی هم که به تیم اضافه شدند امروز در تمرین حضور داشتند. طبیعتاً یک مقدار ناهماهنگی در تیم وجود دارد، چند نفری دیر به ما اضافه شدند و چون درصد بیشتری از تیم تغییر کرده است یک مقدار ناهماهنگی دیده می‌شود.

او ادامه داد: به عربستان می‌رویم تا یک نمایش خوب را از خودمان داشته باشیم و دست پُر به کشور باز گردیم. تغییر قانون سقف بودجه یک مقدار عجیب بود از روز اول خیلی اصرار داشتند که این قانون اجرایی می‌شود و هیچ گونه کوتاهی در آن صورت نمی‌گیرد و ما هم بر اساس آن قانون در بازار نقل و انتقالات شرکت کردیم. مطابق با همین قانون ما چند بازیکن خودمان را هم از دست دادیم اما اینکه چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات و اعلام لیست آسیایی تغییر قانون صورت می‌گیرد اتفاق بسیار عجیبی بود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس افزود: برخی تیم‌ها همینطور یارگیری می‌کردند با اینکه نمی‌توانستند قرارداد بازیکنان خود را به ثبت برسانند اما در آخرین لحظات این اجازه به آنها داده شد که رقمی را به سقف اضافه کنند و ضمن اینکه هنوز درآمدی به باشگاه‌ها از سمت AFC تعلق نگرفته ابهامات را بیشتر می‌کند. چون برای بازی که که انجام ندادیم مشخص نیست نتیجه‌اش چه خواهد شد و من فکر می‌کنم که درآمدی هم به تبع آن تعلق نخواهد گرفت مگر اینکه حالا تیمی برنده شود و از مرحله گروهی صعود کند که در آن صورت به آن پاداش تعلق می‌گیرد.

او ادامه داد: ما هنوز پولی از AFC دریافت نکرده‌ایم و ضمن اینکه یکسری از بازی‌های آسیایی که در آن شرکت می‌کنیم شامل هزینه‌هایی می‌شود که با مکاتباتی که با AFC داریم خود کنفدراسیون فوتبال آسیا از محل درآمدهای ما هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. فکر می‌کنم دو باشگاه استقلال و سپاهان بر اساس اطلاعاتی که داشتند اقدام به جذب بازیکن کردند و فکر می‌کنم که این موضوع در حق تیم ما و تیم‌های دیگری که در لیگ حضور دارند باعث اجحاف می‌شود.

بادامکی در رابطه با اضافه شدن ارونوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تصریح کرد: ما پیش از بازی با فولاد هم چنین درخواستی داشتیم و نامه زدیم که با آن مخالفت شد. به ما گفتند که روز شنبه ارونوف به سهمیه زیر ۲۵ ساله‌ها خواهد رفت اما هنوز چیزی کتبی به ما اعلام نشده است و باید ببینیم روز شنبه چه اتفاقی خواهد افتاد. ما به قانون عمل کردیم و اکنون تحت فشار هواداران هستم از روز اول نقل و انتقالات مورد انتقاد قرار گرفتیم.

او افزود: لیست ما پُر است و اینکه گفته می‌شود که گاریدو بازیکن شاخصی معرفی کرده اصلاً صحت ندارد. نام سینا اسدبیگی در لیست پرسپولیس است و او هنوز جزئی از بازیکنان تیم محسوب می‌شود ضمن اینکه من فکر می‌کنم لیست تیم پرسپولیس کامل است و گاریدو تا این لحظه اسم هیچ بازیکنی را به ما اعلام نکرده است. پایان نقل و انتقالات در ایران روز ۲۸ شهریور است و در رابطه با اسدبیگی دوباره باید با گاریدو صحبت کنیم که می‌توانیم با او بر توافق کنیم یا خیر. اسدبیگی بازیکن خوبی است و شاید زمان جدایی او مناسب نبود ولی ما ناچار شدیم و دیدم که او صحبت کرده که باشگاه او را تحت فشار قرار داده که چنین چیزی نیست و اگر باشگاه درخواست جدایی او را می‌خواست زودتر به اسدبیگی اعلام می‌کردیم.

بادامکی عنوان کرد: من به عنوان نماینده باشگاه باید به بازیکنان چه آنهایی که می‌خواهند جذب شوند و چه آنهایی که می‌خواهند جدا شوند صحبت کنم. من خودم شخصاً به اسدبیگی علاقه دارم و امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود او باشد.

او در رابطه با مذاکره دوباره برای جذب علی قلی زاده گفت: همه این موارد به نظر گاریدو بستگی دارد چون وظیفه باشگاه این است که بهترین بازیکنان را در اختیار سرمربی بگذارد تا بتوانیم به بهترین نتایج دست یابیم. مطمئن باشید که تیم ما نسبت به سال گذشته به مراتب شرایط بسیار بهتری هم خواهد داشت. پرسپولیس در سال‌های اخیر کمترین تغییر را داشته اما امسال هم مربی تیم عوض شده و هم ۶۰، ۷۰ درصد از بازیکنان عوض شده‌اند و طبیعی است که به این زودی نمی‌توانیم به هماهنگی کامل برسیم.

بادامکی در رابطه با اینکه که گفته می‌شود سروش رفیعی با سعید مهری مذاکره کرده و او را متقاعد کرده که به پرسپولیس بیاید، گفت: سروش یکی از بازیکنان خوب و با شخصیت پرسپولیس است و من خودم احساس می‌کنم از احساس مسئولیت زیاده که شاید این مسائل برای او اتفاق می‌افتد چون او دوست دارد که بازیکن کناری‌اش هم که دارد بازی می‌کند به بهترین نحو کارش را انجام دهد. اصلاً چنین صحبت‌هایی در مورد رفیعی درست نیست و ما بر اساس نظر سرمربی جلو می‌رویم.

منبع: mehrnews-6223512

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد