درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 368143 | 22 شهریور 1403 ساعت 21:10

(ویدئو) ظریف: سه سال است که از ایران خارج نشده‌ام

«در کنفرانس‌های ویدیو کنفرانسی محدود شرکت کرده‌ام. فقط محدود به غزه. در کنفرانس‌های بسیاری هم دعوت بودم و شرکت نکردم. ولی در مورد غزه در چند ویدئو کنفرانس شرکت کرده‌ام.»
(ویدئو) ظریف: سه سال است که از ایران خارج نشده‌ام


محمد جواد ظریف، معاون راهبردی ریاست جمهوری گفت: هیچ وقت بعد از وزارتم تا الان از ایران خارج نشده‌ام. این هم شاید نوبر باشد برای دوستان که دقیقاً سه سال و چند هفته است که از ایران خارج نشده‌ام. در کنفرانس‌های ویدیو کنفرانسی محدود شرکت کرده‌ام. فقط محدود به غزه. در کنفرانس‌های بسیاری هم دعوت بودم و شرکت نکردم. ولی در مورد غزه در چند ویدئو کنفرانس شرکت کرده‌ام.

وی در ادامه گفت: یک کتاب مشترک با تعدادی از وزرای خارجه سابق نوشته‌ایم. نمی‌دانم بیرون آمده یا نه که در مورد غزه است. در مورد نقش آمریکا در جنایات بین‌المللی رژیم صهیونیستی در غزه نوشتم. یک مقاله حقوقی در این کتاب که یا چاپ شده یا همین روزها بیرون خواهد آمد. از این جور کارها انجام داده‌ام. احتمالاً وقتم کمتر خواهد بود که به این کارها برسم.

منبع: fararu-774427



عکس خوانده نمی‌شود