hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > معاونت امور هنری و سینمایی 16 نوع مجوز صادر می کند

معاونت امور هنری و سینمایی 16 نوع مجوز صادر می کند

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: از 36 مجوز صادره فرهنگی هنری صادره در فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مجوز مرتبط با این معاونت است.
ابوالفضل دلآرام در نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل با تشریح مجوزها و نحوه صدور آنها در معاونت هنری و سینمایی افزود: این معاونت در بخش های مختلف نمایش، سینمایی، موسیقی، آموزشگاههای آزاد، گالری های هنری و ... اقدام به صدورمجوز می کند.
دو تن از کارشناسان این معاونت نیز در این نشست به تبیین شیوه نامه صدور مجوزها و مراحل آن پرداختند.
امیر رسولیان کارشناس امور سینمایی در این نشست فعالیت 9 سالن در هفت سیتنمای این استان خبر داد و گفت: 12 شرکت فیلم سازی نیز در استان سمنان فعال است.
محمد سهرابی دیگر کارشناس معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز به تبیین مجوزهای صادره در خصوص ایجاد کالری های هنری، آموزشگاهها و ... پرداخت و گفت: سه گالری بخش خصوص در شهرهای مختلف فعال است و سه درخواست ایجاد گالری هنری ارائه شده توسط بخش خصوصی نیز در دست بررسی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با تاکید بر ضورت پیگیری امور در بخش های مختلف گفت: برای پیگیری برخی از مسایل و مشکلات در بخش های مختلف نیروی انسانی، اداری و مالی، واگذاری مجتمع ها و نیز ایجاد تالارها و مجتمع های فرهنگی هنری برخی از کارشناسان این اداره کل به عنوان مسوول پیگیری انتخاب و معرفی شده است.
فرشید فلاح در این نشست همچنین بر تقدیر از کارشناسان معاونت امور هنری و سینمایی این اداره کل به دلیل طراحی و چاپ نحوه اخذ مجوزهای هنری در قالب بروشورهای مختلف با درج در پرونده تاکید کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد