hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نباید برای یک بازی تیم ملی را نقد کنیم/ در خط دفاع ضعف داریم

نباید برای یک بازی تیم ملی را نقد کنیم/ در خط دفاع ضعف داریم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای انجام یک بازی نباید تیم ملی را نقد کنیم و باید ببینیم در بازی های آینده چه نتایجی کسب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی روز سه شنبه ۲۰ شهریور در شهر العین رو در روی تیم ملی امارات قرار خواهد گرفت. ایران در بازی نخست خود در این مرحله میزبان تیم ملی قرقیزستان بود که این دیدار با تک گل مهدی طارمی به سود ایران به پایان رسید. در پایان این دیدار تماشاگرانی که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشتند با سردادن شعارهایی از عملکرد تیم ملی ابراز نارضایتی کردند.

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در فوتبال هم روزهای خوب داریم و هم روزهای بد، بازیکنان و مربیان تیم ملی می‌دادند که کجا آمده‌اند و هدفشان چیست. هم در شرق و هم در بازی‌های غرب آسیا شگفتی به وجود آمد و به عقده من این شگفتی در غرب آسیا بیشتر از شرق آسیا بود.

همه تیم‌ها مدعی هستند و نباید تیمی را دست کم گرفت

او ادامه داد: نتیجه‌ای که در دیدار دو تیم ملی بحرین و استرالیا رقم خورد خود یک شگفتی بسیار بزرگ بود. تیم‌هایی مانند عراق، اردن و بحرین هم می‌توانند برای هر تیمی خطر آفرین شوند. ما قبلاً عنوان می‌کردیم که تیم‌های ایران، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، کره جنوبی، قطر، امارات و عراق از مدعیان هستند اما اکنون نتایج طوری رقم خورده و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت.

نباید برای یک بازی تیم ملی را نقد کنیم/ در خط دفاع ضعف داریم

با یک بازی نمی‌شود تیم ملی را نقد کرد

کارشناس فوتبال تصریح کرد: با انجام یک بازی نمی‌شود که در مسند قضاوت بنشینیم و از تیم ملی نقد کنیم و باید به کادر فنی و بازیکنان این شانس را بدهیم تا در بازی‌های بعدی خودشان را نشان دهند. نتایج دیدارها از این به بعد برای مربیان و بازیکنان تیم ملی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، به طور کلی می‌توانم بگویم که خط حمله کنونی تیم ملی مشکل ساز است و ما هنوز در خط دفاع ضعف داریم همچنین در فضاسازی و فضا شناسی نیز تمام کننده خوبی نیستیم. بهترین بازیکنان تیم ملی همان نفراتی هستند که در پیشانی تیم حرکت می‌کنند مانند علی قلی زاده و مهدی قایدی؛ فوتبال ایران مانند همیشه با ضعف برنامه‌ریزی مواجه است و باید در مسابقات تمام کننده خوبی باشیم.

بازیکنان تیم ملی خصوصیات فردی زیادی دارند

مهاجرانی خاطر نشان کرد: تیم ملی ما در تمامی خطوط از دروازه‌بان تا نوک حمله بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و ما می‌توانیم یک تیم خیلی خوب داشته باشیم. بازیکنان ما خصوصیات فردی زیادی دارند که از همه مهم‌تر هنر استفاده از توپ است و این فاکتور بزرگی برای سرمربی تیم است که بتواند هماهنگی را بین بازیکنان تیم به وجود آورد.

او در رابطه با دیدار با تیم ملی امارات گفت: بازی با امارات از حساسیت خاصی برخوردار است. این تیم توانست در همان دیدار اول خود نتیجه یک بر صفر باخته را با پیروزی ۳ بر یک به اتمام برساند و این موضوع یک زنگ خطر برای سایر تیم‌ها است. ما در این مرحله بازی‌های آسانی نداریم و باید تشکیلات خود را اصلاح کنیم و با برنامه پیش برویم.

منبع: mehrnews-6219981

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد