درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 366741 | 18 شهریور 1403 ساعت 01:40

واکنش محمد فاضلی به افزایش استفاده از اینترنت استارلینک در ایران

جامعه شناسی به افزایش استفاده از اینترنت استارلینک در ایران واکنش نشان داد و توییتی منتشر کرد.
واکنش محمد فاضلی به افزایش استفاده از اینترنت استارلینک در ایران


محمد فاضلی جامعه‌شناس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

عاقبت سیاست‌گذاری غلط و درک نکردن وضعیت فناوری در جهان و مثل دون کیشوت به جنگ آسیاب‌های بادی رفتن، می‌شود این اخبار و تصاویری که امروز درباره حضور اینترنت استارلینک منتشر شده است.

شرکت‌های خودمان اینترنت پرسرعت بدون فیلتر به مردم می‌فروختند بهتر نبود؟

پول، پیاز، کتک همه با هم؟!

واکنش محمد فاضلی به افزایش استفاده از اینترنت استارلینک در ایران

منبع: fararu-772518



عکس خوانده نمی‌شود