کد: 366741 | 18 شهریور 1403 ساعت 01:40
واکنش محمد فاضلی به افزایش استفاده از اینترنت استارلینک در ایران
جامعه شناسی به افزایش استفاده از اینترنت استارلینک در ایران واکنش نشان داد و توییتی منتشر کرد.
محمد فاضلی جامعهشناس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
عاقبت سیاستگذاری غلط و درک نکردن وضعیت فناوری در جهان و مثل دون کیشوت به جنگ آسیابهای بادی رفتن، میشود این اخبار و تصاویری که امروز درباره حضور اینترنت استارلینک منتشر شده است.
شرکتهای خودمان اینترنت پرسرعت بدون فیلتر به مردم میفروختند بهتر نبود؟
پول، پیاز، کتک همه با هم؟!

منبع: fararu-772518
