hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اعتراض روزنامه اصولگرا به دولت پزشکیان؛ چرا دولت‌ها دست از سر صندوق توسعه ملی برنمی‌دارند؟

اعتراض روزنامه اصولگرا به دولت پزشکیان؛ چرا دولت‌ها دست از سر صندوق توسعه ملی برنمی‌دارند؟

روزنامه جوان معترض شده که چرا دولت پزشکیان برای پرداخت مطالبات پرستاران و گندمکاران از صندوق توسعه ملی برداشت کرده است.

روزنامه جوان معترض شده که چرا دولت پزشکیان برای پرداخت مطالبات پرستاران و گندمکاران از صندوق توسعه ملی برداشت کرده است. 

به گزارش جوان، آیا دولت‌ها دست از سر صندوق توسعه ملی برخواهند داشت؟ این سؤال کهنه‌ای است که از همان روز‌های نخست تشکیل صندوق توسعه ملی مطرح می‌شود و همه دولت‌ها به نحوی از انحا به منابع این صندوق دست‌اندازی کرده‌اند.  پول نقد که باشد، هرکسی همه‌فن‌حریف می‌شود! بعد از دولت روحانی با برداشت مداوم و تا سقف ۱۲ میلیارددلاری، حالا نوبت به دولت چهاردهم رسیده که در همین آغاز کار قدرت خود را در حل مشکل پرستاران و گندمکاران با استقراض از صندوق توسعه ملی به رخ بکشد!

این روزنامه افزوده است: موضوعی که باید در زمینه برداشت از سهم صندوق توسعه ملی، دولت چهاردهم به آن توجه ویژه داشته باشد، به‌کارگیری این منابع راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور است که حداقل اگر امکان تخصیص کامل سهم صندوق توسعه ملی وجود ندارد و دولت باید از سهم صندوق برداشت کند، حداقلی‌ترین انتظار از دولت این است که این منابع ارزی توسعه‌ای را در اختیار پیشرفت کشور و توسعه ابرپیشران‌ها قرار دهد تا بتوانیم به رشد اقتصادی پایدار و مناسبی دست پیدا کنیم. 

 

 

منبع: etemadonline-673573

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد