کد: 366605 | 17 شهریور 1403 ساعت 15:57
واکنش فاضلی به افزایش استفاده از اینترنت استارلینک در ایران؛ پول، پیاز، کتک همه با هم؟!
یک جامعه شناس در توئیتی نوشت: شرکت های خودمان اینترنت پرسرعت بدون فیلتر به مردم می فروختند بهتر نبود؟
محمد فاضلی جامعه شناس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
عاقبت سیاست گذاری غلط و درک نکردن وضعیت فناوری در جهان و مثل دون کیشوت به جنگ آسیابهای بادی رفتن، میشود این اخبار و تصاویری که امروز درباره حضور اینترنت استارلینک منتشر شده است.
شرکتهای خودمان اینترنت پرسرعت بدون فیلتر به مردم میفروختند بهتر نبود؟
پول، پیاز، کتک همه با هم؟!

منبع: fararu-772449
