hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۲۸ هزار تومان رسید/ ۱۱ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب

قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۲۸ هزار تومان رسید/ ۱۱ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب

قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی ساده در تهران ۲۵هزار تومان تا ۳۰هزار تومان به فروش می رسد درحالی که نرخ مصوب آن در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات ۱۸هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.
قیمت تخم مرغ در بازار همچنان در مسیر گرانی است؛ درحالی که قیمت فروش هر کیلوگرم تخم مرغ در سامانه 124 وزارت صنعت 11 هزار تومان قیمت گذاری شده و نرخ هر شانه تخم مرغ 30 عددی ساده برای فروش در میادین میوه و تره بار تهران 18 هزار و 900 تومان اعلام شده است این محصول در تهران 25 هزار تومان تا 30 هزار تومان به صورت دلخواه قیمت گذاری و به فروش می رسد.
قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر بیش از 10 هزار تومان در هر شانه افزایش یافته این درحالی است که این محصول به عنوان ارزان ترین محصول پروتیئی سبد اقشار ضعیف جامعه به حساب می‌آید.
بنابر گزارش میدانی خبرنگار تسنیم هر شانه تخم مرغ ساده 30 عددی در سوپرمارکتی در خیابان میرزای شیرازی تهران 28 هزار تومان قیمت گذاری شده است همچنین این محصول در فروشگاهی در منطقه پل چوبی تهران 25 هزار تومان به فروش می رسد؛ این محصول همچنین در فروشگاهی در سعادت آباد تهران 30 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
بر اساس اعلام مرتضی رضایی معاون وزیر جهاد کشاورزی امروز در کارگروه تنظیم بازار درخصوص تغییرات قیمتی مواد پروتئینی تصمیم‌گیری می‌شود.
گفتنی است حذف ارز 4200 تومانی برخی از الزامات تولید مانند واکسن ، دارو و مکمل های طیور و همچنین افزایش دستمزدها و تورم جامعه در سال جاری در قیمت تمام شده گوشت مرغ نیز تأثیر گذاشته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد