hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > مرگ آلن دلون؛ وصیت‌‌ ستاره سینمای فرانسه برای فرزندانش چه بود؟

مرگ آلن دلون؛ وصیت‌‌ ستاره سینمای فرانسه برای فرزندانش چه بود؟

آنتونی، انوشکا و آلن فابین، سه فرزند آلن دلون بدین ترتیب طبق قوانین کشور سوئیس، از زمان دریافت وصیت‌نامه به مدت ۳۰ روز روز فرصت دارند تا در صورت اعترض با آن مخالفت کنند.

فرزندان آلن دلون که سهم هر یک از آنها از ارث پیش‌تر تعیین و اعلام شده بود سه هفته پس از مرگ ستاره فقید سینمای فرانسه وصیت‌نامه‌ پدر خود را دریافت کردند.

رسانه‌های فرانسوی در گزارشی اعلام کردند که وصیت‌نامه این بازیگر سرشناس سینمای فرانسه و جهان جمعه گذشته توسط دفتر اسناد رسمی برای سه فرزند وی ارسال شده است.

آلن دلون، ستاره بازیگری سینمای فرانسه و جهان

29

آنتونی، انوشکا و آلن فابین، سه فرزند آلن دلون بدین ترتیب طبق قوانین کشور سوئیس، از زمان دریافت وصیت‌نامه به مدت ۳۰ روز روز فرصت دارند تا در صورت اعترض با آن مخالفت کنند.

اختلاف میان فرزندان آلن‌ دلون حتی پیش از مرگ وی نیز به خصوص در مواردی چون نحوه رسیدگی به بیماری و مدیریت پایان زندگی به نحوی بالا گرفته بود که به رسانه‌ها راه یافت.

با این حال، با توجه به علاقه ویژه آلن دلون به دخترش و اینکه پیش‌تر آشکارا اعلام کرده بود که انوشکا ۵۰ درصد از ثروت وی را به ارث می‌برد، به نظر نمی‌آید این مسئله اکنون پس از مرگش به موضوعی اختلاف‌برانگیز در میان فرزندان تبدیل شود.

سهم ۵۰ درصدی از ارث برای دختر آلن دلون

آنتونی، پسر بزرگ آلن دلون ابتدای سال جاری میلادی در مصاحبه با شبکه خبری BFMTV، به موضوع ارث و میراث اشاره کرده و گفته بود که این مسئله به طور کامل حل شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

آنتونی، پسر بزرگ آلن دلون

30

وی در ادامه این چنین توضیح داد: «خواهرم ۵۰ درصد از ثروت پدرم را دریافت خواهد کرد. برادرم و من آنچه به آن "سهم ذخیره" گفته می‌شود را داریم، یعنی هر کدام ۲۵ درصد.»

او سپس یادآور شد که این موضوع برایش غافلگیرکننده نیست زیرا با تربیت سنتی پدرش آشنایی دارد و فرض را بر این می‌گیرد که آلن دلون می‌خواهد بدین طریق بیشتر از دخترش محافظت کند.

آنتونی با این حال در ادامه تصریح می‌کند: «من این را ناعادلانه نمی‌دانم. اگر به من بود، شاید به شیوه‌ای متفاوت تصمیم می‌گرفتم.»

آلن دلون: همه چیز مهیاست، آماده مرگ هستم

آلن دلون هرگز پیش از مرگ پنهان نمی‌کرد که دخترش «آنوشکا» را به دیگر فرزندانش ترجیح می‌دهد. او که با دو پسرش رفتار سخت‌گیرانه‌ای داشت، با دختر جوانش که سال ۱۹۹۰ به دنیا آمده است، بسیار مهربان بود. آلن دلون حتی در کنار دخترش به ایفای نقش در تئاتر نیز پرداخته بود.

او سال ۲۰‍۱۸ در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرده بود که شاید در مقایسه با دیگر فرزندانش بیش از حد به دخترش عشق می‌رزد و این ممکن است ناراحت‌کننده به نظر برسد.

آلن دلون در این خصوص گفته بود: «شاید به او بیشتر کمک کرده‌ام، در حالی که به اندازه کافی به دیگران کمک نکرده‌ام.»

آلن دلون و دخترش

31

شاید همین شدت علاقه آلن دلون به دخترش سبب شده بود که فرزندان پسر به نوعی نسبت به این ماجرا حساس شوند و به اختلافات با خواهر ناتنی خود دامن بزنند.

آنتونی پیش‌تر، ماه‌ها قبل از مرگ آلن دلون، درهمین راستا مصاحبه‌ای جنجالی علیه انوشکا کرده و او را به پنهان‌کاری در باره وضعیت جسمانی و نیز نتایج ناامید‌کننده تست‌های شناختی پدرش متهم کرده بود.

انوشکا که مدت‌ها میزبان پدرش در سوئیس بود همچنین از سوی پسر بزرگ آلن دلون به نوعی در لفافه به سواستفاده از علاقه شدید پدر به وی و تاثیرگذاری بر تصمیم‌های او متهم شده بود.

مصاحبه جنجالی آنتونی و اتهام‌های مطرح از سوی او چندین ماه پیش از مرگ سبب شده بود که آلن دلون از طریق وکیلش شکایتی را علیه پسرش تنظیم کند.

منبع: عصر ایران

منبع: faradeed-204664

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد