hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آمادگی کامل فولادشهر برای بازی فوتبال ایران- قرقیزستان

آمادگی کامل فولادشهر برای بازی فوتبال ایران- قرقیزستان

اصفهان- شهردار فولادشهر از آمادگی کامل این شهر برای میزبانی در برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در روز پنجشنبه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایزدی عصر سه‌شنبه در نشست خبری که در خصوص اقدامات صورت گرفته برای میزبانی فولادشهر اصفهان برای برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزشگاه فولادشهر بیست روز پیش برای برگزاری این بازی به تأیید AFC رسید، مدیریت شهری با همکاری شورای شهر و باشگاه ذوب آهن برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از این رویداد طی یک هفته اخیر طرح‌هایی در سطح شهر اجرا کرده است.

وی ادامه داد: فولادشهر، ایران کوچک و شهر جدید کشور دارای ورزشگاه مورد تأیید فدراسیون فوتبال با استانداردهای بین المللی است که بازی مهم برگزار می‌شود و از این رو مدیریت شهری در راستای مسؤولیت اجتماعی خود اقدام کرده است.

شهردار فولادشهر، پاکسازی ورودی‌ها و خروجی‌های ورزشگاه، آذین بندی شهر با پرچم ایران، شست‌وشو و روشنایی معابر خارج از ورزشگاه، پاکسازی و رنگ آمیزی آنها و هماهنگی ایستگاه‌های تفکیک شده مختص اتوبوس برای حمل و نقل هواداران در مرکز استان با شهرداری اصفهان را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد.

ایزدی با بیان اینکه کمپینی برای خوش‌آمدگویی به میهمانان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: یک تلویزیون شهری برای پخش بازی در پارک پرنیان شهر فولادشهر جانمایی شده است.

وی، رونمایی از تمبر این بازی، تولید تیزر و تولید محتوا،
پرچم‌های تیم مهمان، رونمایی از اِلمان تیم ملی و همچنین نامگذاری یکی از میادین شهر به نام تیم ملی ایران و آسفالت و محوطه سازی داخل ورزشگاه را از دیگر اقدامات برشمرد و اضافه کرد: برای نورافشانی در صورت برد تیم ملی ایران آمادگی فراهم شده است.

شهردار فولاد شهر با بیان اینکه بیش از ۶ هزار پرچم کشور ایران جهت توزیع رایگان بین هوادارن تهیه شده است، ادامه داد: در حال حاضر برآوردی از هزینه اقدامات صورت گرفته در شهر نداریم اما باشگاه ذوب آهن این هزینه‌ها را در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود در نظر می‌گیرد.

ایزدی اضافه کرد: این بازی مهم اولین بازی با حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر است و در همین راستا با شهرداری اصفهان مکاتباتی انجام دادیم. ایستگاه‌های اتوبوس برای حمل و نقل در اصفهان پیش بینی و برای حضور بانوان هماهنگی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: mehrnews-6215129

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد