کد: 365210 | 12 شهریور 1403 ساعت 00:36
زیباکلام: به پزشکیان نمره بالایی میدهم
صادق زیباکلام: نمره بالایی به رئیسجمهور میدهم. همین که واقعیتها را با مردم در میان گذاشت و طبق معمول مشکلات را بر گردن مسئولین قبلی، آمریکا، استکبار و دشمنان انقلاب نریخت، روزنه امیدی ایجاد نمود.

