hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ضرورت ساماندهی مالیات بر ارزش افزوده با هدف محرومیت زدایی

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان خبر داد؛

ضرورت ساماندهی مالیات بر ارزش افزوده با هدف محرومیت زدایی

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان از ضرورت ساماندهی مالیات بر ارزش افزوده با هدف محرومیت زدایی خبر داد و گفت: دولت باید این ظرفیت را در اختیار خیرین برای خدمت به مردم بگذارد.

حاج محمد شهرکی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و خبرنگاران جهادی و بسیجی با موضوع  محرومیت زدایـی و ساختن و داشتــن ایــرانـی آبـاد و سـربلنـد برگزار شد، اظهار کرد: ‌تمام هم و غم خیرین خدمت رسانی به مردم است و دولت از خیرین حمایت نمی‌کند و گاها شاهد سنگ انداری هایی در اجرای اقدامات از سوی برخی نهادها هستیم.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان از ضرورت ساماندهی مالیات بر ارزش افزوده با هدف محرومیت زدایی خبر داد و گفت: دولت باید این ظرفیت را در اختیار خیرین برای خدمت به مردم بگذارد.

شهرکی افزود: از دولت محترم انتظار می‌رود به جای طرح مسئله درمورد اموال و دارایی نقدی و غیرنقدی خیرین به دنبال راهگشایی مشکلاتی که مردم هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند باشند و خیران را از راهی که پیش گرفتند دلسرد نکنند.

وی با اشاره به اینکه دولت چهاردهم دولت مردمی است، گفت: امیدواریم با رئیس جمهور جدید آقای دکتر پزشکیان تعاملات خوبی در جهت آبادانی ایران عزیز داشته باشیم.

وی بر ساماندهی مالیات بر ارزش افزوده تأکید کرد و بیان کرد: مالیات بر ارزش افزوده وجوه دریافتی از مردم است که با این عنوان از مردم گرفته می شود، و لازم است که دولت این ظرفیت را در اختیار خیرین با هدف محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی و جبران خیلی از کسری های موجود در جامعه استفاده شود.

شهرکی آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و پرداخت کمک هزینه بیماران را شیرین ترین و دلی ترین نوع کار خیر اعلام کرد و گفت: طی ۱۸ سالی که در عرصه کمک رسانی ورود پیدا کردم بهترین اقداماتی که حال دلم با آن خوب می‌شد و حس نوع دوستی و انسان دوستی را در من تبلور می داد، آزاد سازی زندانیان و کمک به بیماران بود.

وی خاطر نشان کرد: سازش ۳۶ هزار پرونده اختلاف، تاسیس بانک امانت در هلال احمر برای امانت دادن تجهیزات پزشکی به مردم در زمان کرونا، اجرای نذر تخصص و اقداماتی از این قبیل در مجمع خیرین طی این مدت انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان ظرفیت‌های فراوانی دارد اما متناسب با آن پیشرفت نکرده است، افزود: مردم ایران از جمله گلستانی‌ها امید زیادی به دکتر پزشکیان دارند تا مشکلات و موانع که بر سر راه معیشت و زندگی آن‌ها قرار گرفته کمرنگ‌تر شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد