hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > تصمیم‌سازی‌ به قوه عاقله متفکر با انگیزه و با استعداد نیاز دارد

استاندار فارس:

تصمیم‌سازی‌ به قوه عاقله متفکر با انگیزه و با استعداد نیاز دارد

استاندار فارس در دومین جلسه مشورتی جوانان استان با بیان اینکه مدیران اکثراً گرفتار روزمرگی‌ها هستند، گفت: پس به یک قوه‌ی عاقله‌ی متفکر با انگیزه و با استعداد نیاز است تا تصمیم سازی‌ها را انجام و به مدیران ارائه دهند تا از تصمیم‌های دقیق و برآمده از تفکر استفاده شود.

محمدهادی ایمانیه در دومین جلسه همفکری شورای مشورتی جوانان استان فارس که با موضوع "بررسی ساختارهای مناسب شورای جوانان در استان و شهرستان‌ها" برگزار شد، با اشاره بر اینکه شهیدان رجایی باهنر و حضرت آیت الله رئیسی با جان خود به ما یاد دادند که در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چگونه باید زندگی و مدیریت کنیم، افزود: بعضی اوقات خداوند به زمان یا مکانی ارزش فوق العاده‌ای می‌دهد همانند ماه مبارک رمضان، لیالی قدر، مسجد الحرام و امثالهم.

وی ادامه داد: دوران جوانی هم بدین صورت است چرا که خداوند آن را دوران ویژه‌ای قرار داده وحتی پس از مرگ به صورت خاص از چگونگی سپری شدن آن سوال می‌شود.

 استاندار فارس گفت: قدر ایام جوانی را بدانید و از آن استفاده کنید؛ قدر دانستن بدین معناست که به هدف خلقت و آفرینش نزدیک شوید و خودتان را آماده کنید تا بتوانید محیط را تغییر دهید و انسان‌های تاثیرگذاری باشید تا وجود یا عدم وجود شما فرق داشته باشد.

 ایمانیه میزان تحقق تاثیرگذاری را در اراده خداوند دانست و گفت: نیت، اخلاص، خلوصِ عمل و انگیزه باعث می‌شود خداوند به نحوی به زندگی شما برکت دهد که تاثیرگذاری شما ثابت شود.

 نماینده عالی دولت در فارس در ادامه تشکیل شورای مشورتی جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: شورای مشورتی جوانان مهم است به ویژه اینکه افراد، بدون حاشیه و با نیت خدمت وارد شوند و برای آن وقت گذاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه و تفکر جوانان خوب است اظهار داشت: فکر و تفکر جوانان خاص و قابل توجه است، به ویژه وقتی که در کنار هم قرار بگیرند و هم‌افزار شوند، برکت ویژه‌ای به کار می‌دهد و می‌تواند مشورت‌های خوبی برای مدیران در پی داشته باشد.

 استاندار فارس ادامه داد مدیران اکثراً گرفتار روزمرگی‌ها هستند پس به یک قوه‌ی عاقله‌ی متفکر، با انگیزه و با استعداد نیاز است تا تصمیم سازی‌ها را انجام و به مدیران ارائه دهند تا از تصمیم‌های دقیق و برآمده از تفکر استفاده شود؛ شخصاً تا زمانی که مسئولیت داشته باشم از مشورت جوانان استفاده می‌کنم.

 نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه مشورت‌های حاصل از تفکر در همه زمینه‌ها باعث جهش می شود،خاطرنشان کرد: حرکت‌های شجاعانه لازم است تا شاهد تحقق توسعه جهش وار کشور باشیم پس لازم است که جوانان پای کار بیایند و منطقی مسائل را مطالبه‌گری کنند و فکر اساسی و ریشه‌ای همراه با راه حل‌های اجرایی و عملیاتی ارائه دهند.

براساس این گزارش، شورای جوانان استان که مشاور جوان استاندار فارس دبیر آن خواهد بود به عنوان بازوی مشورتی استاندار، در تقویت ارتباط جوانان با مدیران دستگاه‌ها و نیز حمایت از جوانان صاحب ایده در حوزه‌های گوناگون نقش آفرینی خواهد کرد. عضویت در این شورای مهم و راهبردی به صورت افتخاری و داوطلبانه خواهد بود و اعضای آن با ارائه پیشنهادات و راهکار در حوزه‌های تخصصی خود در رشد استان و کشور عزیزمان ایران سهیم خواهند شد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد