hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > منتظر دو بازی جدید برای گیم پس باشید

منتظر دو بازی جدید برای گیم پس باشید

دقایقی پیش مایکروسافت از دو بازی جدید که در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند، رونمایی کرد.

مایکروسافت تایید کرده است که دو بازی جدید در شهریور ۱۴۰۳ برای سرویس گیم پس عرضه خواهند شد. فهرست بازی‌های گیم پس همچنان در حال رشد است و دقایقی پیش در اپلیکیشن موبایل و کنسول این سرویس اعلام شد که دو بازی Riders Republic و Expeditions: A MudRunner Game به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بازی Expeditions: A MudRunner Game در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) به گیم پس می‌پیوندد و زمین‌های چالش برانگیز و مناظر ناهموار را برای شما به ارمغان می‌آورد تا آن‌ها را فتح کنید.

یکی از ماشین‌ های بازی Mudrunner در فضای باز

اگر MudRunner یا SnowRunner را تجربه کرده باشید می‌دانید که در این بازی نیز باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشید: «راندن وسایل نقلیه زمینی از روی کوه‌های شیب‌دار و عبور از محیط‌های صعب‌العبور». البته نسخه Expeditions کمی فرمول را تغییر می‌دهد و به‌جای حمل کالا به مقصد، وظیفه دارید در مأموریت‌های تحقیقاتی، دنیای اطراف خود را کاوش کنید. مایکروسافت بازی Riders Republic را در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور) به گیم پس اضافه می‌کند. 

مسابقات BMX در بازی Riders Republic

Riders Republic که توسط شرکت یوبیسافت توسعه یافته است، یک بازی ورزشی است که به شما امکان می‌دهد با اسکی، اسنوبرد، دوچرخه و موارد دیگر در یک جهان باز عظیم با دیگران مسابقه دهید. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود بازی Star Trucker در نیمه اول سپتامبر به گیم پس ملحق خواهد شد و بازی‌هایی مانند Age of Mythology: Retold و Frostpunk 2 را نیز از روز اول عرضه روی این سرویس منتشر خواهند شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا تا به اینجای کار از فهرست بازی‌های گیم پس در شهریور ۱۴۰۳ راضی هستید؟

منبع: zoomg-371121

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد