جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > از حمله به پزشکیان در ایام انتخابات تا گرفتن پست از وزیر دولت پزشکیان!

از حمله به پزشکیان در ایام انتخابات تا گرفتن پست از وزیر دولت پزشکیان!

«حال اکنون باید این پرسش از آقای هوشنگ محمدی پرسیده شود که اگر دولت مسعود پزشکیان چنانچه ایشان در رقابت‌های انتخاباتی تصریح داشتند به معنای بازگشت به عقب است، چگونه است که ایشان سرپرستی شرکتی را بر عهده گرفته‌اند که در زیرمجموعه وزیر منتخب دولت پزشکیان فعال است، بنابراین بهتر است ایشان این دولت به قول خودشان عقب‌مانده را رها کنند و توانمندی‌های خود را در بخش‌های غیردولتی به ظهور برسانند.»

خبرگزاری ایلنا در یادداشتی به انتصاب هوشنگ محمدی واکنش نشان داد و نوشت: هوشنگ محمدی که در مبارزات انتخاباتی دولت مسعود پزشکیان را به «عقبگرد» توصیف می‌کرد، امروز در دولت وفاق ملی سرپرستی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی را بر عهده دارد.

غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی دولت چهاردهم، هوشنگ محمدی را به سمت سرپرست شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی منصوب کرده است؛ این انتصاب در حالی صورت گرفته که هوشنگ محمدی، در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم ریاست ستاد مردمی کشاورزی و عشایری «سعید جلیلی» را بر عهده داشته و در نشست‌های مختص به این رویداد از پیروزی مسعود پزشکیان به عنوان عقبگرد دولت جمهوری اسلامی ایران یاد می‌کرده است. وی همچنین در جریان رقابت‌ها راهکارهای ارتقای شانس پیروزی نامزد مخالف دولت اصلاحات را ارائه می‌کردند.

با این تفاسیر انتصاب چنین شخصیتی به معنای نادیده گرفتن تلاش‌های طرفداران رئیس جمهور منتخب در روزهای سخت رقابت با جناح مقابل است و در این شرایط این پرسش به ذهن متبادر می‌شود که آیا در میان حامیان دولت وفاق ملی و آنانی که برای به ثمر نشستن تلاش‌های دولت اصلاحات در این رقابت نفس‌گیر از خود مایه گذاشتند گزینه اصلحی برای در اختیار گرفتن سمتی با این میزان از تاثیرگذاری وجود ندارد؟

بیان این نکته در این مجال حائز اهمیت است که آنچه اسباب نگرانی را فراهم آورده در اختیار گرفتن یک سمت نیست بلکه آنچه اهمیت دارد سیاست‌هایی است که قرار است در شرکتی با این میزان از اهمیت ساری و جاری شود و این معنا را برای افکار عمومی داشته باشد که این سیاست‌ها حاصل عملکرد دولت چهاردهم است. آن هم در شرایطی که این شرکت در امور حیاتی مانند کشاورزی، دامی و منابع طبیعی فعالیت دارد.

حال اکنون باید این پرسش از آقای هوشنگ محمدی پرسیده شود که اگر دولت مسعود پزشکیان چنانچه ایشان در رقابت‌های انتخاباتی تصریح داشتند به معنای بازگشت به عقب است، چگونه است که ایشان سرپرستی شرکتی را بر عهده گرفته‌اند که در زیرمجموعه وزیر منتخب دولت پزشکیان فعال است، بنابراین بهتر است ایشان این دولت به قول خودشان عقب‌مانده را رها کنند و توانمندی‌های خود را در بخش‌های غیردولتی به ظهور برسانند.

منبع: fararu-770127

برچسب ها
نسخه اصل مطلب