hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > برق مشترکان خانگی پُرمصرف قطع می‌شود

معاون توزیع برق فارس:

برق مشترکان خانگی پُرمصرف قطع می‌شود

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دیگر مشترکان، در هفته گذشته 1327 مشترک پرمصرف برق که بیش از الگو، مصرف برق داشته‌اند شناسایی و پیگیری برای قطع برق آنها در دستورکار قرار گرفته است.

علیرضا اسکندری ضمن قدردانی از تمامی مشترکانی که تاکنون با صنعت برق استان همکاری و مشارکت داشته‌اند، گفت: متأسفانه تعدادی از مشترکان خانگی این شرکت با وجود هشدارها و تذکرات درخصوص مصرف بهینه برق، مصارف غیرمتعارف و بالاتر از الگو داشته که چاره‌ای جز ایجاد محدودیت در مصرف ایشان وجود ندارد.

اسکندری تعداد مشترکان خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را بیش از 850 هزار مشترک عنوان و اضافه کرد: اکثر مشترکان خانگی استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند.

او گفت: تمامی تلاش های کارکنان صنعت برق استان در جهت جلب رضایتمندی و تامین برق پایدار برای مردم شریف استان است و در این شرایط ضروری است تمامی مشترکان نسبت به صرفه جویی در مصرف برق به میزان حداقل 15درصد اقدام نمایند.

معاون توزیع برق فارس گفت: به دلیل گرمای بی سابقه و استمرار روزهای گرم، شبکه برق کشور در حال حاضر شرایط سختی را به سبب استفاده از ظرفیت حداکثری و بروز حوادث اجتناب ناپذیر تجربه می کند.

اسکندری گفت: از مشترکان در بخش‌های مختلف تقاضا می شود تا با راهکارهای ساده مصرف بهینه برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار یعنی ساعت 12 تا 18 و 20 تا 23، نسبت به کاهش مصرف برق همراهی داشته باشند.

او گفت: تنظیم کولرهای گازی روی ٢٤ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و موکول کردن استفاده از وسائل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و... به ساعات خارج از اوج بار، راهکارهایی ساده برای مدیریت مصرف برق است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد