hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) همه چیز درباره شاسی‌بلند لوکس چری با احتمال ورود به ایران

(تصاویر) همه چیز درباره شاسی‌بلند لوکس چری با احتمال ورود به ایران

به‌تازگی تصاویر لوکس‌ترین خودروی چری به نام فالوین T۱۱ منتشر شده و اکنون شواهد بیشتری از نسخه تولیدی این شاسی‌بلند وجود دارد.

چری هر روز بر گسترش سبد محصولات خود تلاش می‌کند و تمایل زیادی به ورود به بخش‌های جدید بازار دارد.

فالوین T۱۱ تلاش جدیدی است برای راه‌اندازی سگمنت شاسی‌بلندهای لوکس فول سایز توسط این شرکت. T۱۱ مدل شاسی‌بلند پرچم‌دار سری فالوین (Fulwin) است که زیرمجموعه چری بوده و اکنون به خودروهای انرژی جدید اختصاص داده شده است.

6086578

به‌صورت کلی فالوین T۱۱ چهره‌ای شبیه به یک رنجروور دارد و با طراحی دو رنگ، ویژگی‌های یک خودروی لوکس را به تصویر می‌کشد.

در نمای جلویی شاهد استفاده از چراغ‌های متصل با گرافیک دوتایی هستیم. جلوپنجره خودرو از خطوط عمودی تشکیل شده و با قسمت پایینی سپر هماهنگی خوبی دارد.

6086577

در نمای کناری شاهد خطوط روان و نرم بدنه هستیم که به سبک خودروهای میباخ دو رنگ طراحی شده است.

دستگیره‌های مخفی درها نیز در این بخش به چشم می‌خورند؛ البته نکته عجیب در این قسمت این است که نیمی از دستگیره‌ها مخفی هستند و نیمی دیگر غیر مخفی! در نمای پشتی چراغ‌های متصل با گرافیک لوزی شکل نیز حضور دارند.

به‌عنوان پرچم‌دار، T۱۱ مجهز به حسگر لیدار است و بنابراین باید درجات معقولی از قابلیت رانندگی کمکی، از جمله سیستم کمکی رانندگی در شهر NOP و عملکردهای حافظه پارک را ارائه دهد.

تاکنون هیچ عکس واضحی از فضای داخلی چری فالوین T۱۱ منتشر نشده است. با این حال بر اساس اعلامیه‌های قبلی، مشخص شده که یک صفحه‌نمایش یکپارچه ۳۰ اینچی و یک صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی برای ردیف دوم وجود دارد.

همچنین قرار است یک یخچال در داخل وجود داشته باشد. صندلی‌های ردیف دوم قابل تنظیم هستند و به همراه صندلی‌های جلو دارای عملکرد گرمایش، تهویه و ماساژ هستند. به‌احتمال زیاد صندلی‌های چرمی را می‌توان با صدا و سایر عملکردهای خودرو کنترل کرد.

6086575

T۱۱ از سیستم پلاگین هیبریدی چری Kunpeng Super Hybrid C-DM که از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو و موتورهای الکتریکی تشکیل شده، استفاده می‌کند. این موتور دارای راندمان حرارتی ۴۴٫۵ درصد، حداکثر قدرت ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری است.

اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که این خودرو با موتورهای الکتریکی جلو و عقب عرضه می‌شود تا یک سیستم چهار چرخ محرک هوشمند را ارائه دهد.

6086576

انتظار می‌رود برد تمام الکتریکی بیش از ۲۰۰ کیلومتر و برد جامع بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر باشد. زمان شارژ برای ۳۰ تا ۸۰ درصد طبق گزارش‌ها ۱۹ دقیقه است. گفته می‌شود که T۱۱ شتاب صفر تا صد را در پنج ثانیه ثبت می‌کند.

با توجه به فعالیت و حضور چری در ایران، بعید نیست که این شاسی‌بلند در ایران حضور داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: faradeed-203794

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد