کد: 364105 | 07 شهریور 1403 ساعت 20:27 پزشکیان: من یک دهاتی بودم که رئیسجمهور شدم پزشکیان: آقای صحرایی گفت من روستازادهای بودم که وزیر شدم، من هم یک دهاتی بودم که رئیسجمهور شدم دانلود فیلم منبع: fararu-769216 اشتراک گذاری گزارش خطا × اشتراک گذاری مطلب: پزشکیان: من یک دهاتی بودم که رئیسجمهور شدم فیسبوک اینستاگرام تلگرام ایکس (توییتر) ایتا بله روبیکا × گزارش خطا برای گزارش خطا با پست الکترونیکی: ruydadiran[at]gmail.com در ارتباط باشید