hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > هفته دولت 6 کلان‌پروژه برقی توسط توزیع برق شیراز افتتاح می‌شود

مدیرعامل توزیع برق شیراز:

هفته دولت 6 کلان‌پروژه برقی توسط توزیع برق شیراز افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که هفته دولت امسال، شش عنوان پروژه کلان در نقاط مختلف و با اهداف ارتقاء کمی و کیفی تامین انرژی پایدار و مطمئن به مشترکان، افتتاح خواهد شد.

محمدرضا سلاحی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی به عنوان شهدای شاخص دولت از ابتدای انقلاب تاکنون، هفته دولت را تبریک گفت و افزود: طی هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) 6 عنوان پروژه با مجموع اعتباری بالغ بر4320 میلیارد ریال در محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز، افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

سلاحی گفت: پروژه‌های توسعه‌ای، شامل برقراری انشعاب، نیرورسانی، افزایش قدرت، توسعه فیدر و روشنایی معابر با هدف ایجاد یا توسعه زیرساخت‌های لازم برای نیرورسانی به متقاضیان جدید برق با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد ریال، بخشی از این طرح‌ها است.

او گفت: برقراری انشعاب کشاورزی، یکی دیگر از عناوین پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت به شمار می‌رود که با هدف فراهم کردن شرایط برقی شدن انشعاب‌های کشاورزی در دستور کار قرارداشته است.

سلاحی با یادآوری اینکه، یکی از راهکارهای مهم در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف آب و اجتناب از مشکلات زیست محیطی استفاده از سوخت‌های فسیلی، با توجه به کمبود منابع آبی، برقی شدن هوشمند چاه‌های کشاورزی است، خاطرنشان کرد: برای برقراری انشعاب کشاورزی بالغ بر 240 میلیارد ریال هزینه و زمینه برقی شدن 200 چاه کشاورزی فراهم شده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز، اصلاح شبکه را یکی دیگر از عناوین پروژه‌های این شرکت برای هفته دولت ذکر و اضافه کرد: اصلاح روشنایی و جابه‌جایی شبکه، با هدف پایداری تاسیسات و ارتقاء زیرساخت‌های تامین انرژی با 750 میلیارد ریال اعتبار در محدوده تحت مدیریت این شرکت انجام شده است.

وی  با بیان اینکه هوشمند سازی از سر فصل‌های مهم و کلیدی عملکردی است، افزود: در این خصوص اقدامات بسیار مهمی نظیر رویت پذیری صددرصدی مشترکین کشاورزی و هفتاد درصدی مشترکین ادارای و مشترکین صنعتی با اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد ریال انجام شده است.

سلاحی ایجاد 100 نقطه کنترل‌پذیر و رویت‌پذیر شبکه با هدف کاهش مدت خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، با اعتباری حدود 400 میلیارد ریال، دیگر پروژه مهم آماه بهره‌برداری در هتفه دولت امسال ذکر کرد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز ضمن بیان اینکه تمرکز بازدید، از پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت است که با هدف متمرکز کردن ماموران بازدید این شرکت و با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است، گفت: این اقدام در راستای بهبود کیفیت بازدیدها، تسریع در فرایند ارایه خدمت و تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفته و اجرا شده است.

سلاحی ضمن قدردانی از کارکنان، مدیران و معاونان شرکت توزیع برق شیراز، خاطرنشان کرد که اعتبارات مورد نیاز و صرف شده برای پروژه‌های هفتگانه مذکور از محل اعتبارات داخلی این شرکت تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد