تصویری از معلمی که بر اثر انفجار موبایل در کنار صورتش درگذشته است، در فضای مجازی منتشر شده است.
هادی خوش سیما، فعال رسانه ای با انتشار تصویر زیر نوشت: این خانم معلم اهوازی گوشی خود را با الکل ضدعفونی می کند و بلافاصله تماس می گیرد، گوشی کنار صورتش منفجر می شود، متاسفانه دو روز بعد به علت سوختگی و عفونت فوت می کند. هنوز صحت و سقم این خبر تائید و یا تکذیب نشده است.
×
اشتراک گذاری مطلب: مرگ خانم معلم اهوازی در پی انفجار موبایل؟!