درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 36348 | 02 تیر 1399 ساعت 12:20

مرگ خانم معلم اهوازی در پی انفجار موبایل؟!


تصویری از معلمی که بر اثر انفجار موبایل در کنار صورتش درگذشته است، در فضای مجازی منتشر شده است.
مرگ خانم معلم اهوازی در پی انفجار موبایل؟!


هادی خوش سیما، فعال رسانه ای با انتشار تصویر زیر نوشت: این خانم معلم اهوازی گوشی خود را با الکل ضدعفونی می کند و بلافاصله تماس می گیرد، گوشی کنار صورتش منفجر می شود، متاسفانه دو روز بعد به علت سوختگی و عفونت فوت می کند.
هنوز صحت و سقم این خبر تائید و یا تکذیب نشده است.

مرگ خانم معلم اهوازی در پی انفجار موبایل؟!


عکس خوانده نمی‌شود