hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > در هیأت دولت هم به تعداد زنان افزوده خواهد شد

در هیأت دولت هم به تعداد زنان افزوده خواهد شد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود.

به گزارش شبکه شرق، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر اینکه افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود گفت که در هیأت دولت هم به تعداد زنان افزوده خواهد شد.

زهرا بهروز آذر در خصوص پیگیری وعده رئیس جمهور برای افزایش سهم زنان در هیأت دولت اظهار کرد: رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، فرزانه صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛ سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم و ان شاءالله اخبار خوشی در روزهای آتی خواهیم داشت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه تأکید رئیس جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود خاطر نشان کرد: در این مسیر پیشنهاد شده است، مشابه فرایند معرفی وزراء، کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌ها ایجاد و فرایند انتصابات به صورت تخصصی و مبتنی بر شایستگی‌ها صورت گیرد.

 

منبع: sharghdaily-941209

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد