hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > مسیر سرخ شهادت تا ظهور حضرت مهدی(عج) استمرار دارد

استاندار فارس در آیین گلباران قبور مطهر شهدا:

مسیر سرخ شهادت تا ظهور حضرت مهدی(عج) استمرار دارد

استاندار فارس همزمان با هفته دولت و در حاشیه گلباران قبور مطهر شهدا، گفت: مسیر سرخ شهادت تا ظهور حضرت مهدی(عج) استمرار دارد.

محمد هادی ایمانیه با همراهی جمعی از مدیران و مسئولان استان فارس صبح شنبه سوم شهریور و همزمان با آغاز برنامه‌های هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر شیراز ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ایران اسلامی ادای احترام کرد.

ایمانیه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: یاد همه شهدای عزیز که ملت سرافراز ایران، دنیای اسلام و بلکه دنیای بشریت بر سر سفره و خوان نعمت ایشان نشسته‌اند را گرامی می‌داریم.

استاندار فارس ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت نیز،گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و با شهادت شهیدان رجایی و باهنر ماجرای شهادت بزرگان حوزه‌های اجرایی و قضایی و مقننه کشور آغاز شد و با شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان نیز ادامه پیدا کرد و یقیناً این مسیر سرخ تا ظهور حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف استمرار خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه تلاش در راه مبارزه با ظلم هیچگاه متوقف نخواهد شد، گفت: مبارزین و مجاهدین تا مادامی که پرچم انقلاب اسلامی را به دست امام زمان عجل الله بدهند هیچ توقفی در مسیر مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم، نخواهند داشت.

وی با اشاره به تقارن آغاز به کار هیئت دولت چهاردهم با هفته دولت ابراز امیدواری کرد که مسیر سرخ دفاع از مظلوم استمرار پیدا خواهد کرد.

استاندار فارس همچنین گفت: مراسم مختلفی در همه ۳۷ شهرستان‌های استان فارس به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن بهره‌برداری از ۹۸۳ طرح با هزینه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد