hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت توسط بسیج ادارات فارس

مسئول بسیج ادارات و کارمندان فارس خبر داد:

برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت توسط بسیج ادارات فارس

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس از برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت و هفته قشر بسیج ادارات و کارمندان در سطح استان فارس خبر داد. 

سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت، گفت: برنامه های محوری هفته دولت و هفته قشر در بسیج دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی برگزار خواهد شد. 

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس هدف از برگزاری برنامه های هفته دولت را نقش آفرینی موثر بسیج در کمک به کارآمدسازی دستگاه‌ها و تحول نظام اداری عنوان و اضافه کرد: هفته دولت امسال مصادف شده با ایام اربعین حسینی خصوصا پیاده‌روی اربعین و مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر که در هفته دولت و هفته قشر بالغ بر ٧٠٠ برنامه برگزار خواهد شد. 

او با بیان اینکه ۴٠ عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار، برپایی مواکب و ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در مسیر زائرین حسینی و همچنین هماهنگی خدمات رسانی به جاماندگان اربعین حسینی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می‌توان اشاره کرد. 

قاسمی نشست‌های جهاد تبیین و نشست‌های زیست عفیفانه را از دیگر برنامه های هفته دولت و هفته قشر بسیج ادارات و کارمندان دانست و گفت: حفظ و انسجام و آموزش و توانمندسازی گردان‌های بیت المقدس و میدان تیر گردان‌ها از برنامه ها تخصصی رزمی در این هفته است. 

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس با اشاره‌ به برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی «دومین کنگره ملی ۱۵هزار شهید سرافراز استان فارس» در آبان‌ماه ١۴٠٣، افزود: در این راستا به همت مدیران دستگاه‌های اجرائی و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج کارمندی مراسمات یادواره شهدا و تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا و همچنین گلباران قبور مطهر شهدا به صورت هدفمند در سطح استان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد