hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > هفته دولت ۱۹ طرح صنعتی در فارس کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود

هفته دولت ۱۹ طرح صنعتی در فارس کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: در بزرگداشت هفته دولت ۱۹ طرح صنعتی در این استان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

حمیدرضا ایزدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی گفت: حجم سرمایه‌گذاری انجام شده طرح‌های صنعتی برای هفته دولت سیزده هزار و  ۸۲۱ میلیارد تومان بوده و زمینه ساز اشتغال ۱۵۷۹ نفر است .

ایزدی افزود: این طرح‌ها در زمینه برش انواع سنگ تزئینی با ظرفیت ۶ هزار تن، انواع صفحه و ورق از کامپوزیت با ظرفیت سالیانه ۱۸ هزارتن، صفحات گچی با ظرفیت ۶ میلیون متر مربع درسال، انواع طناب و ریسمان از الیاف مصنوعی و پلیمری با ظرفیت هزار و ۵۰ تن و شیشه سیکوریت با ظرفیت ۳ هزارتن است.

او همچنین بخش دیگری از این طرح‌ها را شامل تولید پارچه های کوت شده بامواد پلیمری با رزین ها با ظرفیت ۳۵۰۰ تن، نوار آبیاری لوله و اتصالات با ظرفیت ۵هزارتن، جعبه کارتن با ظرفیت ۲۰ هزارتن، لوازم بهداشتی و ساختمانی با ظرفیت ۲۱ هزار قطعه و تولید سنگ نما با ظرفیت۸۰ هزارمتر مربع اعلام کرد.

ایزدی در ادامه گفت: هفته دولت امسال، واحد تولید و بسته بندی و انواع نوشیدنی و قهوه فوری با ۱۷۰۰ تن، قیر با ظرفیت ۲۰۰ هزارتن، آب معدنی با ظرفیت ۸۲ هزارتن، کامپاند و گرانول های پلیمری با ظرفیت ۶۶۰۰ تن، فوم سقفی و دیواری با ظرفیت ۱۴۰۰ تن و... نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد