hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اولین سفر استانی وزیر کشور؛ مومنی وارد مرز خسروی شد

اولین سفر استانی وزیر کشور؛ مومنی وارد مرز خسروی شد

وزیر کشور در نخستین سفر استانی به کرمانشاه رفت تا از مرز خسروی بازدید کند.‌

اسکندر مومنی، وزیر کشور در اولین سفر استانی خود، صبح جمعه با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی و بلافاصله راهی مرز بین المللی خسروی شد.

به گزارش تسنیم، وزیر کشور پس از حضور در مرز خسروی، بلافاصله جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه را در محل قرارگاه اربعین فراجا در مرز رسمی خسروی تشکیل داد تا در جریان آخرین وضعیت تردد زائران، مشکلات پیش رو و رفع کمبودها قرار گیرد.

جزئیات سفر وزیر کشور به مرز خسروی

شرکت در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه، بازدید از زیرساخت‌های مرز بین‌المللی خسروی و مرز منذریه عراق و بررسی وضعیت تردد زائران اربعین حسینی از این مرز... از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان کرمانشاه است.

از ابتدای ماه صفر تا پایان روز اول شهریور، در مجموع 660 هزار نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند. به گفته دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه، خروج زائران اربعین از مرز بین المللی خسروی به سهولت ادامه دارد و در عین حال موج برگشت زوار روز به روز بزرگتر می شود.

مرز بین المللی خسروی قدیمی‌ترین و نزدیکترین مرز ایران به عتبات عالیات است و در اربعین سال گذشته میزبان بیش از یک میلیون زائر بود.

منبع: etemadonline-672213

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد