hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مقابله با فرار مالیاتی یکی از اهداف ما در دولت سیزدهم بود 

مقابله با فرار مالیاتی یکی از اهداف ما در دولت سیزدهم بود 

مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان با اشاره به وصول بیش از ۳۲ میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته بیان‌کرد: بخش قابل توجهی از این درآمد در حوزه مقابله با فرار مالیاتی وصول شده است.

قربان حاجی مشهدی، در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی؛ اظهار کرد: در سال گذشته ۴۶۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان از محل ارزش افزوده پرداخت کردیم 

مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان افزود: در سال گذشته۱۸۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب بهداشت و درمان پرداخت کردیم 

وی بیان کرد: بر اساس طرح نشان دار کردن مالیات در استان ۴۵ طرح انتخاب شدند و بیش از ۷۳ نفر مشمول این طرح شدند که بیش از ۷۹۰۰ نفر اقدام کردند که ما ۴۵۰ میلیارد تومان برای این طرح ها نیاز بود که اینگونه رقم ۱۱۲ میلیارد تومان آن تامین شد 

حاجی مشهدی با اشاره به وصول بیش از ۳۲ میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته بیان‌کرد: بخش قابل توجهی از این درآمد در حوزه مقابله با فرار مالیاتی وصول شده است.

وی تصریح کرد: بالاترین میزان استقبال مودیان برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های نیمه تمام در این استان در حوزه تولید و توسعه شهرک‌های صنعتی گلستان بوده که ۵۳ درصد از اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها تامین شده است.

وی بیان کرد: با مشارکت حدود ۱۰ درصدی مودیان مشمول ارسال فرم‌های مالیاتی تبصره ۱۰۰، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل ۴۵ طرح نیمه تمام در گلستان تامین شد.

حاجی مشهدی گفت: نشان‌دارکردن مالیات، طرح نوپایی است که با اجرای آن امکان مشارکت ۷۳ هزار و ۵۴۴ مودی گلستانی حائز شرایط فرم مالیاتی تبصره ۱۰۰، فراهم شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد