درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 362237 | 01 شهریور 1403 ساعت 13:36

واکنش حسین انتظامی به دوگانه اصلاح‌طلبی ـ اصولگرایی

«دوگانه اصلاح‌طلبی-اصولگرایی سال‌هاست کارآیی خود را از دست داده است. اینک دوگانه وفاق‌طلبی-تفرق‌طلبی مطرح است.»
واکنش حسین انتظامی به دوگانه اصلاح‌طلبی ـ اصولگرایی


حسین انتظامی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

‌دوگانه اصلاح‌طلبی-اصولگرایی سال‌هاست کارآیی خود را از دست داده است. اینک دوگانه وفاق‌طلبی-تفرق‌طلبی مطرح است. تفرق‌طلبان به دنبال دوقطبی‌سازی‌‌های موهوم‌اند و بر طبل کینه می‌کوبند اما وفاق‌طلبان در پی رفع انسدادند. فضای جدید سیاسی یعنی تفوق وفاق‌طلبی

حسین انتظامی: دوگانه اصلاح‌طلبی ـ اصولگرایی کارایی خود را از دست داده است

منبع: fararu-766843



عکس خوانده نمی‌شود