hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > آغاز رسیدگی به پاک‌نژاد، وزیر نفت پیشنهادی/ تایید صلاحیت پاک‌نژاد در کمیسیون صنایع/ نظر کمیسیون انرژی

آغاز رسیدگی به پاک‌نژاد، وزیر نفت پیشنهادی/ تایید صلاحیت پاک‌نژاد در کمیسیون صنایع/ نظر کمیسیون انرژی

بررسی صلاحیت محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت پیشنهادی در صحن مجلس آغاز شد.

به گزارش شبکه شرق، جلیل مختار در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نظر کمیسیون انرژی درباره محسن پاک‌نژاد، وزیر پیشنهادی نفت را قرائت کرد.

بر این اساس کمیسیون انرژی مجلس پس از بررسی‌های دقیق برنامه و پرسش و پاسخ نمایندگان عضو کمیسیون، برنامه وزیر پیشنهادی را دارای بهبود قابل توجه در انطباق با اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه تشخیص داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی نفت خبر داد.

 

غلامرضا توکل شوریجه، نماینده سروستان/ موافق

 مهندس پاک نژاد فردی مومن و مقید است و به عمل ثابت کرده است که در طول ۲۷ ساله عمر مدیریتی خود در تمام سلسله مراتب صنعت نفت توانمندی و اجرایی بودن خود را نشان داده است.

 وزارت نفت وزارت‌خانه‌ای کلیدی و حساس‌ترین وزارتخانه ایران عزیز محسوب می‌شود وزارتخانه‌ای است که نبض ضربان اقتصاد ایران وابسته به آن است.

مهندس پاک نژاد فردی مومن و مقید است و به عمل ثابت کرده است که در طول ۲۷ ساله عمر مدیریتی خود در تمام سلسله مراتب صنعت نفت توانمندی و اجرایی بودن خود را نشان داده است و فردی پاکدست است و سلامت اخلاق دارد. او نسبت به مسائل چالش‌ها و مشکلات کاملاً آشناست و یک نخبه علمی است‌. با توجه به اینکه مرکز ثقل برنامه‌های رئیس جمهوری برنامه هفتم توسعه  است. 

 

منبع: sharghdaily-940758

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد