hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فولادشهر تا ۱۲ روز دیگر آماده می‌شود/ چمن نقش جهان تعویض می‌شود

فولادشهر تا ۱۲ روز دیگر آماده می‌شود/ چمن نقش جهان تعویض می‌شود

رییس هیات فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه ورزشگاه فولادشهر نهایتا تا ۱۲ روز دیگر آماده برگزاری دیدار تیم ملی خواهد شد، گفت: یکسری نواقصی مانده که به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در هفته اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم ملی قرقیزستان خواهد بود.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون قصد داشتند این بازی را در تهران برگزار کنند که به دلیل عدم آماده بودن دو ورزشگاه آزادی و تختی میزبانی از این دیدار به ورزشگاه نقش جهان اصفهان سپرده شد که این ورزشگاه هم به دلیل کیفیت بد زمین چمن نتوانست از این دیدار میزبانی کند و در نهایت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا مصاف با قرقیزستان را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کند.

علی طاهری رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: روز شنبه (۲۷ مرداد) جلسه‌ای را با حضور مسئولان شهرستانی و فدراسیون فوتبال در ورزشگاه فولاد شهر برگزار و در خصوص نحوه برگزاری این بازی، ساماندهی تماشاگران و راه‌های ورودی به این ورزشگاه برای دو تیم ایران و قرقیزستان مورد بررسی قرار گرفت.

فولادشهر تا ۱۲ روز دیگر آماده می‌شود/ چمن نقش جهان تعویض می‌شود

همه عوامل بسیج شده اند تا ورزشگاه فولادشهر آماده بازی تیم ملی شود

او ادامه داد: روند بازسازی ورزشگاه از جمله میزان نوردهی، اسکوربرد، اینترنت و… در حال انجام است و دوستان در باشگاه ذوب آهن در جلسه‌ای که داشتیم توضیحاتی خوبی را از روند آماده سازی این ورزشگاه ارائه کردند. همه عوامل بسیج شده‌اند تا با تمام توان خود این ورزشگاه را برای دیدار تیم ملی آماده کنند. پس از جلسه در ورزشگاه فولاد شهر روز گذشته یک جلسه هم با حضور مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) در اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برگزار شد و تمام مسائلی که باید برای انجام این بازی در نظر گرفته شود در آن جلسه مطرح شد.

نمایندگان AFC از فولادشهر بازدید داشته اند

رئیس هیأت فوتبال اصفهان گفت: به امید خدا در روزهای آینده این ورزشگاه آماده خواهد شد و مسأله‌ای در آن نخواهد بود. نمایندگان AFC هم در اصفهان حاضر هستند و از این ورزشگاه بازدید کرده‌اند. نور ورزشگاه فولادشهر با توجه به اینکه قرار است در این ورزشگاه از سیستم داور ویدویی VAR نیز استفاده شود باید به حدود ۲۲۰۰ لوکس برسد با شرکت پیمانکاری که قرار است این کار را انجام دهد قرارداد آن به امضا رسیده است و حداکثر تا ۱۲ روز آینده تمامی این نواقصی رفع خواهد شد.

فولادشهر تا ۱۲ روز دیگر آماده می‌شود/ چمن نقش جهان تعویض می‌شود

ورزشگاه امام رضا (ع) به یک دلیل میزبان ذوب آهن شد

طاهری در رابطه با برگزاری دیدار تیم‌های ذوب آهن و هوادار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: به دلیل اینکه ورزشگاه فولادشهر باید برای بازی تیم ملی آماده شود و از آنجا که چمن ورزشگاه نباید آسیبی ببیند، این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. ما در تلاش هستیم تا این بازی ملی را به بهترین شکل ممکن میزبانی کنیم و باید از تمام عواملانی که در این راه به ما کمک کرده‌اند از جمله کارخانه ذوب آهن که برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر یک بودجه جدا را اختصاص داده است، تشکر و قدردانی کنم.

مکانیزم آبیاری فولادشهر تغییر خواهد کرد

رئیس هیأت فوتبال اصفهان در رابطه با تصاویری که در فضای مجازی انتشار یافته و در آن از شلنگ برای آبیاری چمن ورزشگاه فولادشهر استفاده می‌شود، توضیح داد: مکانیزم آبیاری ورزشگاه فولادشهر، پیش از اینکه بحث برگزاری بازی تیم ملی مطرح شود، جز نواقصی این ورزشگاه بود و این مکانیزم هم در دستورکار است و تا زمان برگزاری دیدار تیم ملی با قرقیزستان آماده خواهد شد.

فولادشهر تا ۱۲ روز دیگر آماده می‌شود/ چمن نقش جهان تعویض می‌شود

روند تعویض چمن نقش جهان پس از دیدار با شمس آذر آغاز می‌شود

طاهری در رابطه با وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: مسئولان باشگاه سپاهان به این جمع بندی رسیده‌اند که چمن ورزشگاه نقش جهان باید تعویض شود و به دلیل اینکه بازی تیم ملی در فولادشهر انجام خواهد شد، روند تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان به تعویق افتاده و پس از دیدار تیم‌های سپاهان و شمس آذر که در هفته سوم برگزار خواهد شد، روند تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان هم آغاز می‌شود و دیدارهای سپاهان به احتمال زیاد در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد البته این موضوع هنوز قطعی نشده و امکان اینکه ورزشگاه دیگری برای میزبانی دیدارهای سپاهان در نظر گرفته شود، وجود دارد.

منبع: mehrnews-6200878

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد