hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سرقت از خودروی مسافران در اطراف مراکز درمانی

سرقت از خودروی مسافران در اطراف مراکز درمانی

دو سارق سابقه‌دار که به خودروی مسافران شهرستانی دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.

دو سارق سابقه‌دار که به خودروی مسافران شهرستانی دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت محتویات خودرو مسافرانی که از شهرستان برای درمان به مراکز درمانی تهران مراجعه کرده بودند، ماموران کلانتری 125 یوسف‌آباد با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی مشخصات ظاهری سارقان و خودروی آنها را شناسایی کردند و در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند.

سرهنگ قاسم‌پور ادامه داد: در گشت‌زنی‌های هدفمند در ساعات مشخص، خودروی سارقان در کنار یکی از خودروهای پارک شده رویت و بلافاصله برای دستگیری متهمان اقدام شد. ماموران یکی از سارقان را دستگیر کردند و متهم دیگر با خودرو متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری، در تحقیقات اولیه با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی مشخصات و محل مخفیگاه متهم متواری کشف شد و ماموران با اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه وی اعزام شدند و طی یک عملیات منسجم پلیسی به داخل مخفیگاه متهم رفتند و او را زمینگیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی از مخفیگاه متهمان تعداد 200 عدد شارژر موبایل، لوازم جانبی موبایل، فلاسک چای، لوازم شخصی، البسته، عینک آفتابی، مدارک هویتی و انواع لوازم شخصی شهروندان به ارزش حدودی 2 میلیارد ریال که از داخل خودرو آنها به سرقت رفته بود، کشف شد.

وی افزود: در تحقیقات بیشتر مشخص شد سارقان به اطراف بیمارستان‌ها می‌رفتند و با شناسایی پلاک خودروهایی که متعلق به شهرستان بودند، محتویات داخل آنها را سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان 56 و 62 ساله دارای سوابق متعدد سرقت هستند و تا کنون 10 نفر از شکات این پرونده شناسایی شده‌اند و کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات این متهمان در دستور کار قرار گرفت.

 

منبع: etemadonline-671916

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد