hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > همتی به حفظ ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم حساسیت زیادی دارد

همتی به حفظ ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم حساسیت زیادی دارد

رئیس اسبق شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: دکتر همتی را سالیان سال است که از نزدیک می‌شناسم. ایشان ویژگی‌های مدیریتی خاصی دارند، ازجمله این که کاملا نگاه علمی به موضوعات دارند، در برابر مشکلات و حل آن‌ها بسیار واقع بین هستند و علی رغم اینکه با همه گروه‌ها و جناح‌ها تعامل دارند، ولی در بحث مدیریت و مسئولیت بسیار جدی و عمل گرا هستند.

رئیس اسبق شورای هماهنگی بانک‌ها تاکید کرد که همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد نگاه علمی به موضوعات داشته و تصمیمات خلق الساعه اتخاذ نمی‌کند.

به گزارش انتخاب، محمدرضا حسین‌زاده، رئیس اسبق شورای هماهنگی بانک‌ها، با تأکید بر توانمندی‌های عبدالناصر همتی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت امور دارایی و اقتصاد گفت: دکتر همتی را سالیان سال است که از نزدیک می‌شناسم. ایشان ویژگی‌های مدیریتی خاصی دارند، ازجمله این که کاملا نگاه علمی به موضوعات دارند، در برابر مشکلات و حل آن‌ها بسیار واقع بین هستند و علی رغم اینکه با همه گروه‌ها و جناح‌ها تعامل دارند، ولی در بحث مدیریت و مسئولیت بسیار جدی و عمل گرا هستند.

حسین زاده در ادامه افزود: دکتر همتی، چون زمان زیادی در حوزه‌های اقتصادی، بانکی و بیمه‌ای مسئولیت داشتند لذا اشرافیت و تسلط کافی بر وزارت امور اقتصادی و دارایی دارند و در مدیریت وزارتخانه مذکور که بسیار هم با اهمیت است قطعا موفق خواهند بود.

رئیس اسبق شورای هماهنگی بانک‌ها در ارتباط با کارنامه همتی نیز گفت: کافی است عملکرد دوره مدیریت ایشان با دوران بعدی در بانک مرکزی را مقایسه کنید تا متوجه تفاوت‌ها بشوید.

وی ادامه داد: در دوره مدیریت ایشان که سرسختانه‌ترین تحریم‌ها را شاهد بودیم درآمد ارزی سالانه ۷ میلیارد دلار بود، ولی در سال ها‌ی بعد از ایشان، با شل شدن تحریم‌ها درآمد ارزی به ۳۵ میلیارد دلار رسید، اما نرخ پائین برابری ریال در مقابل دلار (۲۳ هزارتومان) و نیز نرخ پائین تورم، عدد پائین اضافه برداشت بانک‌ها، رشد پائین نقدینگی در دوران دکتر همتی نشان از موفقیت عملکرد مدیریتی ایشان دارد.

حسین زاده در پایان گفت: ایشان به تصمیم گیری‌های کارشناسی و علمی اعتقاد دارند و به هیچ‌وجه تصمیمات خلق الساعه اتخاذ نمی‌کنند. دکتر همتی به حفظ ارزش پول ملی و نیز قدرت خرید مردم حساسیت زیادی دارد.

منبع: fararu-765831

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد