hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > نوری قزلجه: هیچ نسبتی با فساد نداشتم و ندارم

نوری قزلجه: هیچ نسبتی با فساد نداشتم و ندارم

«بنده آشنایی‌ام با بخش کشاورزی قدمتی بیش از ۳۰ دارد. به این حوزه به عنوان بهره‌بردار و روستایی نگاه کرده‌ام، بنده ادعایی ندارم، اما بیشتر از هر کسی بخش‌های پیدا و پنهان این وزارت خانه را دیده‌ام، وزارت جهاد کشاورزی جایی است که باید از سر مرزعه و واحد تولید را بشناسد. ۴ سال در پست همترازی وزیر خدمت کرده‌ام.»

وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: بنده با فساد هیچ نسبتی نداشته‌ام اما در فسادستیزی و پاکدستی نسبت دیرینه دارم و در طول دوران خدمتم یک مورد فساد هم اتفاق نیفتاده است و می‌توانم این قول را دهم که مبارزه با فساد ربطی به تحریم و پول ندارد و به صورت محکم با فساد مبارزه می‌کنم.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خود برای وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضمن تشکر از مخالفین و موافقین به سوالات شما عزیران می‌پردازم.

وزیر پیشنهادی با بیان این‌که سوال شد از بخش‌های فساد در این وزارت خانه خبر ندارم، عنوان کرد: تذکر به جایی بود، بنده آشنایی‌ام با بخش کشاورزی قدمتی بیش از ۳۰ دارد. به این حوزه به عنوان بهره‌بردار و روستایی نگاه کرده‌ام، بنده ادعایی ندارم اما بیشتر از هر کسی بخش‌های پیدا و پنهان این وزارت خانه را دیده‌ام، وزارت جهاد کشاورزی جایی است که باید از سر مرزعه و واحد تولید را بشناسد. ۴ سال در پست همترازی وزیر خدمت کرده‌ام.

وی گفت: بنده با فساد هیچ نسبتی نداشته‌ام اما در فسادستیزی و پاکدستی نسبت دیرینه دارم و در طول دوران خدمتم یک مورد فساد هم اتفاق نیفتاده است و می‌توانم این قول را دهم که مبارزه با فساد ربطی به تحریم و پول ندارد و به صورت محکم با فساد مبارزه می‌کنم.

منبع: fararu-765546

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد