hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قرارداد ۱۸ ماهه فدراسیون بسکتبال با سرمربی یونانی تیم ملی

قرارداد ۱۸ ماهه فدراسیون بسکتبال با سرمربی یونانی تیم ملی

به گفته دبیر فدراسیون بسکتبال، قرارداد سرمربی یونانی تیم ملی به گونه ای منعقد شده که وی تحت هر شرایطی تا پایان دوره ریاست جواد داوری با این فدراسیون همکاری خواهد داشت.

محسن معزی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت قرارداد «سوتیریس مانولوپولوس» سرمربی یونانی تیم ملی گفت: قرارداد این مربی منعقد شده است. زمان قرارداد تا پایان دوره ریاست جواد داوری در فدراسیون بسکتبال است.

وی ادامه داد: دوره ریاست جواد داوری در فدراسیون بسکتبال اسفند سال ۱۴۰۴ به پایان می رسد. قرارداد این مربی یونانی هم به گونه ای منعقد شده که او تا پایان این دوره با فدراسیون بسکتبال و تیم ملی همکاری داشته باشد. در واقع قرارداد ۱۸ ماهه منعقد شده است.

دبیر فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که «در قرارداد تبصره ای لحاظ نشده که مبنی بر اینکه در این مدت عاملی منجر به فسخ قرارداد شود؟»، گفت: اینگونه توافق شده است که تا پایان دوره ریاست جواد داوری، «سوتیریس مانولوپولوس» هم به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون همکاری داشته باشد. بنابراین تا آن زمان، با هر شرایطی این مربی کنار تیم خواهد بود.

معزی فر هچنین در مورد اردوی تیم ملی که از روز دوشنبه با حضور «سوتیریس مانولوپولوس» آغاز می شود و ملاک دعوت شدگان به آن گفت: در انتخاب این بازیکنان «سوتیریس مانولوپولوس» نقشی نداشته است. کمیته فنی با لحاظ کردن فهرست اولیه بازیکنان شرکت کننده در بازی های آسیایی و جام جهانی قبل و همچنین در نظر گرفتن آمار عملکرد بازیکنان در لیگ برتر، فهرست اردونشینان تیم ملی را مشخص کردند. قاعدتا پس از تشکیل اردو و با نظر سرمربی تیم ملی، تغییراتی در ترکیب اردونشینان ایجاد خواهد شد.

به گفته دبیر فدراسیون بسکتبال، اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال نیز امروز (یکشنبه ۲۸ مرداد) مشخص و معرفی خواهند شد.

منبع: mehrnews-6199136

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد